Belminuten bundel gegoochel.

• 13 januari 2017
  • 12 reacties
  • 396 keer bekeken

Wie snapt het nog ?

Aan begin van de periode 15e krijg ik een sms dat ik zo'n 725 minuten heb, 300 min + ongebruikte minuten.
Op de 9e krijg ik een waarschuwing ik heb 80% van mijn bundel gebruikt, bundel is nu in eens 400min.
Heb nu volgens deze sms 80minuten over.
Ik stop met bellen.
2 dagen later heb ik in eens 0 min volgens online gegevens en ruim 6 euro buiten mijn bundel gebeld.

Als ik online kijk staat dat alles nog uit mijn bundel komt en heb ik in de periode niet meer dan 400 a 500min gebeld (zeer snel opgeteld)

Word iemand nog hier wijs uit.
En hoeveel betaal je buiten je bundel ?

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

12 reacties

Het gegoochel gaat verder. Vandaag een sms ontvangen, uw nieuwe periode begint uw belbundel is 400min.

Online kan ik niet meer zien wat de kosten van de afgesloten periode was en de nieuwe factuur staat nog niet klaar.

Maar hoe kan ik 100min boven op mijn 300min bundel krijgen als ik in de afgesloten periode negatief ben gegaan ?
En toevallig precies 100min bespaart voor deze periode ?
De factuur van de afgesloten periode staat vandaag nog niet online, maar de factuur van die daarvoor wel.
Daar staat dat ik 345min over had.
Rekkend u met mij mee, 345 +300 = 645 min en geen 725min zoals in de sms stond.
Praat over de sms die verzonden was aan begin van mijn vorige periode.

O ja, online staat nu ook dat ik met 400 min ben begonnen.

Ben ook achter hoeveel bellen buiten de bundel kost. 30 cent per minuut.
Dat is 2x zoveel als een prepaid gebruiker betaald.

Dus door het gegoochel met bel minuten kan je dus een flinke rekening krijgen.

je gaat vanuit dat je 725min hebt. En je verbruikt 650. Ipv 725min heb je maar bv 400min gekregen.
dan is het 250x € 0,30 = € 75 bijbetalen..

HALLO TELFORT
Reputatie 8
Badge +2
Hoi boze klant,

Ik snap heel goed dat het onduidelijk is vanuit jouw perspectief. Graag kijk ik voor je na wat wijsheid is in dezen. Hiervoor heb ik je gegevens nodig. Wil je zodoende je je volledige adresgegevens en 06-nummer in een privébericht sturen? Ik pak het dan verder op voor je.
Reputatie 8
Badge +2
Hallo boze klant,

Dank voor je berichtje!

Ik heb mijn collega's gevraagd om je te benaderen wat betreft het ophelderen van de factuur. Wil je het mij laten weten als je meer weet? Bedankt alvast.
Na 5 dagen nog niks mogen vernemen.

Zelf maar weer aan het uitzoeken geraakt.
Een fout die regelmatig terug zie op de factuur dat er 10min(B) uit mijn bundel word gehaald terwijl ik minder minuten dan 10 min heb gebeld.
vb op 08-01-2017 om 21:12 10min (B) , 6min (L).

dus een negatieve voordeel van lekkerlang, foutje die mij gelijk € 1,20 kost en deze fout word meerdere keren gemaakt.

Mijn andere vraag die nog leeft bij mij, waarom krijg ik nu in eens 400min ?. Ik kwam toch min te kort.

En de waarschuwing sms, van 80% klopt van geen kant.
Hallo boze klant,

Dank voor je berichtje!

Ik heb mijn collega's gevraagd om je te benaderen wat betreft het ophelderen van de factuur. Wil je het mij laten weten als je meer weet? Bedankt alvast.

Negen dagen verder en nog geen actie van jullie kant.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi boze klant,

Fijn dat er door eigen acties het e.e.a. duidelijk is geworden. Mijn collega geeft aan jou hierover gebeld te hebben. Hij kreeg je helaas niet te pakken. Ik heb hem verzocht om nogmaals te bellen.

Laat je het weten? 🙂
Tot op heden is er geen contact gezocht met mij.
Heb altijd toestel bij me en zeker weten geen onbekende gemiste gesprekken gehad.

In middels 18 dagen geleden dat toegezegd is dat Telfort contact zou zoeken !!

Zeker ook geen bel bundel meer.
Badge +1
Ik wil me niet teveel bemoeien met een case die al in behandeling is bij webcare maar heeft u het contract pas verlengd?
Reputatie 8
Badge +15
Dat is inderdaad niet netjes dat je nog niet gebeld bent..

Ik heb ook het idee dat er een verlenging in is gegaan. Dat zou de 400 minuten verklaren. De standaard 300 minuten + de 100 minuten die je van Telfort erbij krijgt maandelijks.

Deze snap ik niet helemaal..
Een fout die regelmatig terug zie op de factuur dat er 10min(B) uit mijn bundel word gehaald terwijl ik minder minuten dan 10 min heb gebeld.
vb op 08-01-2017 om 21:12 10min (B) , 6min (L).
dus een negatieve voordeel van lekkerlang, foutje die mij gelijk € 1,20 kost en deze fout word meerdere keren gemaakt.
Als dit in de specificatie staat dan heb je een gesprek gehad van 16 minuten. De eerste 10 minuten gaan uit je bundel en de andere 6 minuten wordt verrekend met "Na 10 minuten gratis verder bellen" en dus niet in rekening gebracht. Anders zou er ook een bedrag bij staan.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi boze klant,

Heel gek!

Mijn collega koppelt vanmorgen terug dat hij je gesproken heeft en dat alles duidelijk is. Kun je dit bevestigen?
Reputatie 8
Badge +2
Hoi boze klant,

Jammer dat een reactie uitblijft. Ik had je graag verder geholpen.
Mocht je nog een vraag hebben, trek je dan even aan de bel in een nieuw topic?

Hier gaat een slot op.