beantwoord

Bellen uit Nederland naar EU niet binnen bundel

Ik begrijp dat alles binnen je bundel valt zolang je binnen de EU bent. Ik kom regelmatig in België. En elke keer zie ik een sms u kunt zonder extra kosten in de EU bellen, smsen en internetten. Dat is heel mooi denk ik dan. Maar dan komt de afrekening. Ik bel vanuit NL naar België naar een belgisch nummer en er worden degelijk en niet geringe kosten berekend. Ik vind dat niet alleen inconsequent en strijdig met eerdere melding. NL is ook een EU land toch. Ik vind het ook nog een vreemd dat een land dat direct aan onze grenzen ligt zo zwaar belast wordt. Bovendien zie ik nergens een mogelijkheid om een extra faciliteit te kopen om mijn bundel uit te breiden zodat ik die kosten niet meer heb

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid en topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 8 februari 2019, 14:54

Hallo Innovator, welkom op ons forum. Het klopt inderdaad dat gesprekken vanuit Nederland naar een niet-Nederlands nummer in rekening worden gebracht, dat is geen onderdeel van de bundel. Naast de pagina die Galdor noemt wordt dit ook beschreven op onze website. We hebben geen extra optie voor het abonnement waardoor het wel binnen de bundel zal vallen.
Op deze pagina worden de kosten voor het bellen vanuit Nederland naar andere landen toegelicht. Voor alle landen in zone 1 geldt hetzelfde tarief, waar het land precies ligt heeft daar geen invloed op.

Bekijk reactie

2 reacties

Dat staat hier uitgelegd.
Vanuit Nederland gelden dan toch net andere tarieven
https://forum.telfort.nl/koetjes-en-kalfjes-249/goed-nieuws-mobiele-bundels-in-de-eu-67598?postid=566652
Reputatie 8
Badge +9
Hallo Innovator, welkom op ons forum. Het klopt inderdaad dat gesprekken vanuit Nederland naar een niet-Nederlands nummer in rekening worden gebracht, dat is geen onderdeel van de bundel. Naast de pagina die Galdor noemt wordt dit ook beschreven op onze website. We hebben geen extra optie voor het abonnement waardoor het wel binnen de bundel zal vallen.
Op deze pagina worden de kosten voor het bellen vanuit Nederland naar andere landen toegelicht. Voor alle landen in zone 1 geldt hetzelfde tarief, waar het land precies ligt heeft daar geen invloed op.

Reageer