Bellen over 4G bij de KPN - Ook al voor ons?

• 22 oktober 2016
  • 6 reacties
  • 2031 keer bekeken

De KPN is er mee begonnen. Geldt dit ook voor Telfort?

KPN klanten (met een geschikt toestel) kunnen vanaf eind oktober in plaats van wachten zelf verzoeken om activatie:

Wat moet ik doen om via 4G te kunnen bellen?
Niets. KPN zet klanten die in aanmerking komen automatisch over vanaf oktober. Als je niet wil wachten tot je omgezet wordt, kan je vanaf eind oktober onze klantenservice bellen om overgezet te worden naar 4G bellen.

https://forum.kpn.com/openbare-onderzoeken-53/4g-bellen-test-volte-feedbacktopic-426608

6 reacties

Badge +2
In het algemeen duurt het sowieso een half jaar voordat een innovatie van het hoofd merk wordt overgenomen door de dochter Telfort. Als je dan in je achterhoofd neemt dat een groot gedeelte van de Telfort klanten geen 4G heeft kan je je eigen vraag eigenlijk effectief gezien wel beantwoorden...
Reputatie 1
Badge
Hi rindertb,

Het is nog niet bekend wanneer 4G bellen mogelijk wordt voor Telfort klanten. Als het zover is dan sturen we natuurlijk alle klanten een bericht! Je kunt hiervoor ook de mededelingen op onze webpagina in de gaten houden. 🙂
Reputatie 3
Even voortbordurend op dit onderwerp VoLTE, het is bij Tele2 op dit moment één grote flop, vanwege de slechte 4G dekking. Nu weet ik dat die dekking van het KPN netwerk vele malen beter is, maar ik hoop niet dat het gewone "GSM" bellen hiermee wordt afgebouwd!! Ik heb met het normale bellen nooit problemen gehad en dat wil ik graag zo houden! Bij Tele2 is het proefproject zogenaamd "geslaagd", nou ik ken twee mensen die dit hebben, en die zijn allesbehalve blij.... Eerst perfecte dekking, dat lijkt me logisch. Die 78 % bij Tele2 is waardeloos.
Reputatie 6
Badge +7
Idd eerst moet de infrastructuur zodanig zijn dat het ook kan dus overal (echt overal) een gode 4G dekking zowel binnen als buiten voordat men dit pas kan gaan toepassen.
Reputatie 2
Badge
Volgens mij is- en blijft er gewoon 3g en 2g backup. Dus als het kan VoLTE en anders 3/2g. Daarnaast staat er in mijn telefoon een optie waarbij je kan kiezen of je VoLTE aan of uit wil. Dat betreft de telefoon van het werk. Zakelijk heeft KPN ook nog niet VoLTE uitgerold.
Reputatie 2
Badge +3
Belendede percelen nat houden! -> https://tweakers.net/nieuws/124427/kpn-geeft-klanten-met-iphones-mogelijkheid-bellen-via-4g-in-te-schakelen.html

Reageer