beantwoord

Bellen naar vanuit Nederland naar Deens nummer

Ik heb precies hetzelfde, probeer vanuit NL naar een Deens nummer te bellen en het nummer is niet beschikbaar. Veel dank alvast!

Admin: reactie afgesplitst van dit topic
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 23 maart 2019, 16:36

Hallo @m.slagter, ik heb jouw reactie even een eigen topic gegeven zodat we je de volledige aandacht kunnen geven 🙂
Dat je niet naar een Deens nummer kunt bellen is lastig, maar het komt wel overeen met de instellingen die bij jou nummer staan. Bellen naar het buitenland staat namelijk niet aan, je kunt alleen binnen Nederland bellen. Ik kan dit voor je aanpassen, als je dat wilt. Zou je daarvoor je forumprofiel kunnen aanvullen met je postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van de IBAN? Je kunt de opties waar geen vakje voor is bij 'Extra informatie' toevoegen. Als je hieronder een reactie plaatst als je dat gedaan hebt kan ik voor je aan de slag.

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Hallo @m.slagter, ik heb jouw reactie even een eigen topic gegeven zodat we je de volledige aandacht kunnen geven 🙂
Dat je niet naar een Deens nummer kunt bellen is lastig, maar het komt wel overeen met de instellingen die bij jou nummer staan. Bellen naar het buitenland staat namelijk niet aan, je kunt alleen binnen Nederland bellen. Ik kan dit voor je aanpassen, als je dat wilt. Zou je daarvoor je forumprofiel kunnen aanvullen met je postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van de IBAN? Je kunt de opties waar geen vakje voor is bij 'Extra informatie' toevoegen. Als je hieronder een reactie plaatst als je dat gedaan hebt kan ik voor je aan de slag.
Reputatie 8
Badge +10
Hallo @m.slagter, ik heb nog geen reactie van je gezien. Als ik je hier nog bij kan helpen hoor ik het graag van je.
Hi Jasper, ik heb de extra info toegevoegd. Maar waarom heb je die nodig? Als je 't nog kan instellen voor me, dan graag!
Reputatie 7
Badge +3
Hi Jasper, ik heb de extra info toegevoegd. Maar waarom heb je die nodig? Als je 't nog kan instellen voor me, dan graag!
Hallo @m.slagter , dit om te verifiëren dat jij de contractant/eigenaar van dat mobiele nummer bent.
Reputatie 8
Badge +10
Ik zie de gegevens staan inderdaad, dank je @m.slagter! Zoals JanD aangeeft zijn die gegevens nodig om te controleren of alles overeenkomt met het abonnement, daarmee willen we zeker weten dat we een wijziging voor de juiste persoon doen en mogelijke fraude voorkomen. Het is voor jouw eigen veiligheid dus 🙂 Ik zag dat je het adres bij een openbaar vakje op je profiel had geplaatst, ik heb deze i.v.m. privacy verplaatst naar een vakje die alleen voor jou en mij zichtbaar is.
Met die gegevens heb ik het bellen naar het buitenland ook voor je kunnen activeren, het kan zijn dat je het toestel nog even opnieuw moet opstarten voordat de wijziging werkt. Laat je weten of het daarmee gelukt is om naar Denemarken te bellen?

Reageer