beantwoord

Bellen in België lukt niet

  • 30 november 2019
  • 1 reactie
  • 44 keer bekeken

Hallo, Als ik in Belgie ben kan in niet meer bellen. Het is niet mogelijk om verbinding te maken met een provider. Ik kan bij mijn telfort ook geen blokkade vinden. Deze staan dus zoals in online kan zijn goed ingesteld.

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 2 december 2019, 11:42

Hoi @IV71, welkom op ons forum. Wat lastig dat je zo gauw je buiten Nederland bent geen verbinding met het netwerk in België krijgt. Goed dat je al in Mijn Telfort hebt gekeken, ik zoek graag met je mee naar de oorzaak. 

Merk je hetzelfde als je jouw simkaart in een ander toestel doet? Krijg je dan wel verbinding met een netwerk of ook niet? Maakt het verschil als je met een ander netwerk probeert te verbinden, lukt dat wel of ook niet? Je kunt in België kiezen tussen Orange, Proximus PLC en Telenet. En voor de zekerheid, heb je ook de instellingen van je toestel gecontroleerd? De instellingen van je toestel zijn van grote invloed, daarom is het goed om die na te kijken en waar nodig aan te passen.

Ik hoor graag van je, dan kijken we vanaf daar verder.

Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +10

Hoi @IV71, welkom op ons forum. Wat lastig dat je zo gauw je buiten Nederland bent geen verbinding met het netwerk in België krijgt. Goed dat je al in Mijn Telfort hebt gekeken, ik zoek graag met je mee naar de oorzaak. 

Merk je hetzelfde als je jouw simkaart in een ander toestel doet? Krijg je dan wel verbinding met een netwerk of ook niet? Maakt het verschil als je met een ander netwerk probeert te verbinden, lukt dat wel of ook niet? Je kunt in België kiezen tussen Orange, Proximus PLC en Telenet. En voor de zekerheid, heb je ook de instellingen van je toestel gecontroleerd? De instellingen van je toestel zijn van grote invloed, daarom is het goed om die na te kijken en waar nodig aan te passen.

Ik hoor graag van je, dan kijken we vanaf daar verder.

Reageer