beantwoord

Bellen en smsen

  • 11 december 2019
  • 1 reactie
  • 48 keer bekeken

Hoi. Ik had een achterstand factuur en is mijn nummer geblokkeerd.  Ik had wel gisteren alles betaald . Wanneer kun ik weer bellen en sms'en.  Gr Markowska 

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 13 december 2019, 08:52

Hoi @Markowska, welkom hier. 

Een achterstand kan natuurlijk een keer gebeuren. Ik zie inmiddels dat alles betaald is en de verbinding ook alweer actief. Als je namelijk via iDeal betaalt, dan ben je zo binnen 24 uur weer aangesloten, via een andere weg kan het tot 5 werkdagen duren. 

Mocht er nog weer wat zijn, dan zien we je graag weer verschijnen. 

Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @Markowska, welkom hier. 

Een achterstand kan natuurlijk een keer gebeuren. Ik zie inmiddels dat alles betaald is en de verbinding ook alweer actief. Als je namelijk via iDeal betaalt, dan ben je zo binnen 24 uur weer aangesloten, via een andere weg kan het tot 5 werkdagen duren. 

Mocht er nog weer wat zijn, dan zien we je graag weer verschijnen. 

Reageer