beantwoord

belcentrale

• 22 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 111 keer bekeken

IK heb sinds kort een 06 nummer voor experimenteel gebruik bij Belcentrale. Dit is een 06 nummer op een SIP trunk. Dat is echt bijzonder grappig omdat ik hem aan een asterisk server heb gekoppeld en nu kan kan je er dus allemaal grappige dingen mee doen. Voicemail maken, keuzemenu, wachtrij, redirect// Eigenlijk alles dus wat je met een asterisk server kan doen. In principe zou ik nu ook aan een data only abbo genoeg hebben om mobiel te kunnen bellen.

Gaat telfort ook zoiets aanbieden? Ik heb zakelijk wel andere produkten al bij telfort. Belcentrale 06 is gratis nu het experiment is.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 23 augustus 2018, 16:05

Hoi randelman, welkom op het Forum. Waar je mee bezig bent klinkt als een leuk experiment. Nu begrijp ik dat je graag een data only abonnement zou willen. Deze heb ik op dit moment nog niet helaas. Wellicht in de toekomst, maar daar kan ik nu nog niets over zeggen.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Hoi randelman, welkom op het Forum. Waar je mee bezig bent klinkt als een leuk experiment. Nu begrijp ik dat je graag een data only abonnement zou willen. Deze heb ik op dit moment nog niet helaas. Wellicht in de toekomst, maar daar kan ik nu nog niets over zeggen.

Reageer