Belbundel wijzigen Oplichting??

• 3 juli 2014
  • 4 reacties
  • 714 keer bekeken

Gisteren mijn belbundel gewijzigd in mijn resterende belbundel periode van nog 7 dagen van 150 naar 300 belminuten omdat ik zag dat ik over mijn bundel heen was gegaan en nu het absurde bedrag van 30 cent per minuut moet betalen.

Op de site van Telfort staat heel duidelijk omschreven hoe dat in zij werk gaat zie citaat hieronder.

Telfort;

Belbundel wijzigen

Wijzigingen worden binnen een dag verwerkt, gelden met terugwerkende kracht voor de gehele huidige gebruiksperiode, en kunt u daarna niet annuleren. U vindt uw gebruiksperiode en actueel gebruik in BelStatus.

Daarnaast geldt dat u uw bundel op elk moment kunt verhogen. Verlagen kunt u tijdens de looptijd van uw contract alleen naar de door u oorspronkelijk afgesloten bundel (ook als u oorspronkelijk geen bundel had). Na de looptijd van uw contract kunt u uw bundels vrij verhogen of verlagen.

Einde Telfort

Dus de bundelverhoging gelden met terugwerkende kracht voor de gehele huidige gebruiksperiode.
voor mij is de gebruiksperiode 08-06-14 t/m 07-07-14

Dit laatste wordt bevestigd door Telfort in op de volgende pagina na het bestelproces, zie citaat hieronder.

Telfort;

U heeft uw belbundel gewijzigd in 300 belminuten. Deze wijziging wordt doorgevoerd op 03-07-2014, en geldt vanaf 08-06-2014.

Einde Telfort

Maar uiteindelijk doet Telfort niet wat is afgesproken en rekenen de ze de extra gebruikerskosten gewoon door . Terwijl er toch duidelijk staat dat de nieuwe bundel van 300 geldt vanaf het begin van de periode.

Ik maak dan ook bezwaar tegen het eenzijdig wijzigen van de afspraken die gemaakt zijn tijdens het verhogen van de bundel. En ik dring er op aan dat Telfort de kosten buiten de bundel tot dusver verekent met de bundel van 300 belminuten.

Graag hoor ik van u Telfort.

4 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Wacht even tot je factuur er is. Je zal zien dat je de 300 minuten hebt gehad en buiten de bundel minuten binnen de bundel vallen.

Het is vandaag 3 juli en als het goed zal je de wijziging vandaag ook zien bij je belstatus.
ok bedankt
Wacht even tot je factuur er is. Je zal zien dat je de 300 minuten hebt gehad en buiten de bundel minuten binnen de bundel vallen.

Het is vandaag 3 juli en als het goed zal je de wijziging vandaag ook zien bij je belstatus.

Ik bekijk zojuist mijn laatste factuur maar er is gewoon buiten de bundel in rekening gebracht. Hoe verklaart u dat?
Reputatie 8
Badge +15
Kan ik niet. Ben geen medewerker van Telfort. :)
Als het met terugwerkende kracht verrekend zou worden dan lijkt het er op dat het niet verrekend is.

Bel met de klantenservice zodat ze.met je mee kunnen kijken.

Reageer