Belbundel wijzigen

• 1 november 2012
  • 2 reacties
  • 1854 keer bekeken

Badge
Beste,

Kan ik van hogere belbundel naar kleinere gaan?Als dat mogelijk is hoe wordt het afgerekent? Op de website staat dat 'Wijzigingen worden binnen een dag verwerkt, en gelden met terugwerkende kracht voor de gehele huidige gebruiksperiode'.  Is de 'gehele huidige gebruikersperiode' de huidige maand na de laatste factuur?

Mvg,
Zofia

2 reacties

Dit is een erg goede vraag/en en ik kan je helaas niet helpen.

Toch raad ik je aan om een mail te sturen naar telfort of te bellen!

Succes`! maybe andere mensen die hiermee kunnen helpen?
Reputatie 8
Badge +15
Hoi Zofia
Je kunt alleen omlaag als je in je contractperiode een keer omhoog bent gegaan. Je kunt nooit lager dan dat je bent begonnen bij Telfort.

Bijvoorbeeld:
-Begonnen met 300 minuten en in contract een keer verhoogd naar 500 minuten dan kun je weer terug naar de 300 minuten
-Begonnen met 300 minuten dan kun je nooit naar de 150 minuten.

Als je de bundels elke 1ste van de maand krijgt en je doet op de 15de een wijziging dan wordt alles herberekend vanaf de 1ste. Als je gaat downgraden is heel belangrijk om dan uit te rekenen wat je verbruik hebt tot de 15de.
Weer een voorbeeldje:
- Op 15 november heb je 268 minuten verbruikt en je besluit om van 500 minuten naar 300 minuten te gaan. Dan heb je vanaf 15 november nog maar 32 minuten van de 300 minuten tot aan 30 november.

Met terugwerkende kracht kan ook in je voordeel uitpakken! ;)
Je hebt 100 sms en op 15 november heb je 268 smsjes verstuurd en dan heb je al 168 smsjes buiten de bundel x 24 cent geloof ik.
Je stapt over naar de 1000 sms en gaat in met terugwerkende kracht vanaf 1 november. Die 168 smsjes die je eerst buiten de bundel had vallen dan in de bundel van de 1000 sms. Met andere woorden, die extra kosten zijn weg 😃 .

Hopelijk een beetje duidelijk zo? Het is nog vroeg namelijk 🙂

Reageer