vraag

Belbundel verbruikt aan de helpdesk

• 9 september 2020
  • 9 reacties
  • 137 keer bekeken

Reputatie 1

Ik zie dat mijn belbundel helemaal is verbruikt omdat ik vandaag nogal een tijd in de wacht hing vanwege een mail probleem. Ik had nog 25% resterend. Kunnen jullie dit in orde maken a.u.b.? Lijkt me niet dat ik moet betalen voor een probleem dat jullie veroorzaken (dan heb ik het over de mail die nog steeds niet werkt)

9 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Neem onderstaande link eens door

https://forum.telfort.nl/nieuws-251/e-mail-wordt-vernieuwd-88112

Reputatie 3

Ik zie inderdaad dat je contact hebt gehad met de klantenservice @JE92015. Ik begrijp dat ondanks het lange wachten je mailprobleem nog steeds niet is opgelost. Zoals @jimny al aangeeft denk ik dat de kans best groot is dat je het probleem zelf kunt oplossen door dit topic eens rustig door te lezen, mocht je dit nog niet gedaan hebben. Er is namelijk het één en ander vernieuwd met betrekking tot e-mail. 

Reputatie 1

Hoi Niek, de vraag gaat over de belbundel die ik verbruikt heb door in de wacht te hangen. Omdat ik niet weet wat jullie wijzigen kan ik daar ook niet op anticiperen. Het gaat mij om de compensatie.

Het topic waarnaar je verwijst rustig doorlezen? Dat is een en al frustratie van gebruikers, daar ga ik niet in mijn vrije uurtje doorheen ploegen.

Reputatie 8
Badge +18

Eerlijk gezegd denk ik niet dat je compensatie krijgt omdat je de klantenservice gebeld hebt en dit gesprek wat langer geduurt heeft dan je verwacht had.

Zou webcare daar toch in meegaan dan zul je de factuur waarop dit gesprek zichtbaar is moeten aanleveren.

Reputatie 3

@JE92015 Ik verwees naar dat topic omdat daar meer uitleg staat over de wijziging en mogelijke oplossingen met betrekking tot e-mail. Maar ik begrijp nu dat dit niet het probleem is waarvoor je hier een berichtje hebt geplaatst. 

Je wil een vergoeding voor het aantal belminuten dat je verbruikt hebt door met ons aan de telefoon te hangen. Ons nummer is gratis, maar hier betaal je inderdaad wel gewoon je gebruikelijke belkosten voor. Zo staat het ook op onze site. Ik kan je daarom geen vergoeding geven voor de verbruikte belminuten. Dit is voor iedereen gelijk. De duur van dit gesprek heeft ook geen invloed op het wel of niet krijgen van een vergoeding voor de belminuten. Wil je geen belminuten verbruiken, dan kun je via andere wegen contact met ons zoeken. Bijvoorbeeld hier of op social media.  

Reputatie 3

Ik heb niks meer van je gehoord en ga ervan uit dat je vraag is beantwoord. Mocht er toch nog iets onduidelijk zijn, dan hoor ik graag weer van je! 

Reputatie 1

Hoi Niek en Jimny,

Dank voor jullie reactie. Tja helaas voor jullie beiden klopt het niet wat jullie zeggen. Nou zou ik kunnen zeggen dat kon je ook niet weten maar ook dat is niet waar want het antwoord stond er al. Nota bene in het topic dat jullie beiden aanhalen. “Lees het anders eens rustig door” ;-)

Ik heb wel een ander vraagje, waarom ga jij Jimny, berichtjes van Niek liken? Hoe werkt dat eigenlijk? Ik zie dat je hier stickers kan verdienen (badge heet dat). Is het daarom te doen? Wel spannend natuurlijk. 

Klink wellicht wat cru, maar ik ben WEL gecompenseerd voor mijn belkosten (het is dus geen kwestie van kunnen maar willen NIek!) en mijn email probleem en dat van een paar anderen heb ik opgelost door juist NIET het topic door te lezen, of het vreemde stappenplan van iemand die zich Alexandra noemt.

Nu mogen jullie mij liken ;-) want ik gaf als enige het goede antwoord.

Reputatie 8
Badge +18

@JE92015 fijn dat je gecompenseerd bent v.w.b. je belminuten wat echt niet te doen gebruikelijk is, alleen jammer dat je opmerking bij mij wat sarcastisch overkomt.

Ik ben net als jij een gewone klant die graag andere klanten op het forum helpt en je denkt toch niet dat ik om badges heb gevraagd, ik heb daar namelijk niks mee.

Reputatie 3

We proberen elkaar hier allemaal te helpen met de beste bedoelingen. Dat is het fijne van een Forum. Helemaal goed dat je de oplossing via een andere weg gevonden hebt. Je bent natuurlijk niet verplicht te doen wat wij zeggen. We proberen alleen te helpen. Ik vind het daarom ook jammer dat je op deze manier reageert. 

Verder vind ik het knap dat je alsnog de vergoeding hebt weten te krijgen. Dat is een gelukje voor jou. Technisch gezien kan ik natuurlijk een vergoeding doorvoeren voor iedereen, dus in dat opzicht is het inderdaad een kwestie van 'willen’. Echter, volgens onze regels en richtlijnen is dit niet iets waar we een vergoeding voor mogen geven. Vandaar dat ik aangaf dat het niet kon.  

Reageer