Belbundel opeens op teveel extra kosten

• 25 juli 2017
  • 3 reacties
  • 135 keer bekeken

Beste telfort,

Als eerste moet ik zeggen dat ik een nummerverandering aangevraagd had dat is doorgevoerd hierna duurde het bijna 2 weken langer voordat de factuur afgeschreven was. Hierdoor raakte mijn adminiatratie ook nog in de war. Dus dit was niet vlekkeloos verlopen en nu heb ik onderstaande probleem

Afgelopen dagen had ik nog weinig belminuten over. Daar had ik mee kunnen leven.
Maar opeens zie ik in de ochtend 10 euro buiten bundel en paar uurtjes erna 17 euro buitenbundel. Mijn kind is ziek dus heb wel dokter gebeld. Maar dit kan me belminuten niet hebben opgrmaakt. Ik heb ook geen waarschuwing gekregen hierover dat me belminuten bijna op waren niks. Van me databundel krijg ik wel een waarschuwing of ik word erop geadenteerd. Ik let altijd op mijn minuten en desnoods zou ik de bundel hebben aagepast als het hogenood was. Maar dit heb ik niet verwacht. Ik heb nog 13 dagen te gaan.
Ik kan ook geen specificatie van de huidige periode zien zodat ik dit kan controleren.
Tarieven heb ik gecontroleerd.
Kan ik geholpen worden hiermee ik snap het niet

3 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hi mobyblack, welkom op het forum van Telfort! Natuurlijk help ik je hiermee! Onprettig als de bundel op gaat zonder dat je precies weet waar aan. Voor mij is het nu ook alleen maar gissen. Wil je je 06-nummer toevoegen aan je profiel? Ik pak het dan verder op voor je en dan zal ik proberen de factuur te verklaren. Ik zie uit naar je reactie.
Okexank je wel ik heb het aangepast. En opgeslagen dank je wel.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi mobyblack, dank voor het updaten! Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad. Ben je naar behoren geholpen nu of kan ik je nog ergens mee helpen?

Reageer