beantwoord

Belbundel niet toereikend

• 28 juli 2018
  • 4 reacties
  • 62 keer bekeken

Mijn belbundel blijkt niet toereikend. Ik heb mijn abonnement daarom vorige week verhoogd, maar deze wijziging kan niet direct doorgevoerd worden. Is er een andere manier om direct belminuten te verkrijgen/ kopen?
icon

Beste antwoord door Alex - Telfort 29 juli 2018, 15:26

Hi Dimphy, welkom op he forum. Ik zal dit kort en krachtig houden. 😉 Hier kan je lezen hoe je dit kunt doen. Laat me gerust weten of ik nog iets voor je kan betekenen.

.@Alex - Telfort

Volqgens mij zoekt ze extra belminuten, geen data.

Je hebt gelijk, ik was even in de war met de KPN bundels. @Dimphy, mijn excuses. Je zult moeten wachten tot de volgende periode, dan gaat je verhoging in. Ik heb je als goedmakertje voor de verkeerde info hierboven een privébericht gestuurd met een presentje.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Lees onderstaande link even door

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/bundels-wijzigen.htm
Reputatie 5
Badge +8
Hi Dimphy, welkom op he forum. Ik zal dit kort en krachtig houden. 😉 Hier kan je lezen hoe je dit kunt doen. Laat me gerust weten of ik nog iets voor je kan betekenen.

.@Alex - Telfort

Volgens mij zoekt ze extra belminuten, geen data.
Reputatie 5
Badge +8

.@Alex - Telfort

Volqgens mij zoekt ze extra belminuten, geen data.

Je hebt gelijk, ik was even in de war met de KPN bundels. @Dimphy, mijn excuses. Je zult moeten wachten tot de volgende periode, dan gaat je verhoging in. Ik heb je als goedmakertje voor de verkeerde info hierboven een privébericht gestuurd met een presentje.

Reageer