Belbundel en aansluitkosten

• 8 juli 2016
  • 4 reacties
  • 416 keer bekeken

Badge
Hallo, ik ben al klant van jullie en er zouden geen aansluitkosten berekend worden, er is toch een bedrag van 12,53 afgeschreven voor aansluitkosten en een bedrag voor een gespecificeerde rekening.
Op 4 juli is mijn mobiele abonnement ingegaan maar de extra 100 mb en 25 extra belminuten zitten er niet bij.
Wil iemand van het webcare hier even naar kijken? Alvast bedankt!

4 reacties

Badge
Het gaat om het nieuwe mobiele abonnement, bij het verlengde mobiele abonnement is het wel direct goed gegaan.
Badge +2
Hi Sylla, fijn dat je opnieuw voor ons hebt gekozen! Graag kijk ik met je mee.
In een privébericht ontvang ik graag je naam, postcode + huisnummer, e-mailadres en 06-nummer. Ik kijk uit naar je reactie.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Sylla, ik neem het even over van Daphne. Aangezien de extra MB's en extra belminuten niet zijn toegevoegd ga ik intern laten uitzoeken hoe het hiermee zit. Binnen twee werkdagen mag je hier bericht over ontvangen. Je CombiVoordeel is succesvol gewijzigd. Deze gaat de volgende factuurperiode van start.
Reputatie 8
Badge +16
Beste Sylla, ik heb begrepen dat mijn collega contact met jou heeft opgenomen over de extra MB's en bundels en dat alles nu juist is ingesteld. Klopt het dat je ook nog een verzoek had over je vaste aansluiting? Ik verneem dit graag van je zodat ik je verder van dienst kan zijn.

Reageer