beantwoord

Belbundel

• 23 augustus 2019
  • 10 reacties
  • 201 keer bekeken

Mijn belbundel is bijna op door omstandigheden. Deze verhoogt maar nu blijkt dat deze pas de 10e van de volgende maand ingaat. Bestaat er een mogelijkheid om per direct mijn bundel te verhogen?
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 26 augustus 2019, 13:49

Hoi @Derk11, welkom bij ons op het Forum.

Ik lees dat je door je bundel heen bent en graag nieuwe minuten wilt. Je hebt dit al gewijzigd alleen de minuten gaan pas in de eerstvolgende factuurperiode. ik heb dan ook even meegekeken naar jouw abonnement en dat klopt inderdaad. Dit omdat het abonnement van na 28 februari 2018 is.

Ik heb ook nog even gekeken hoeveel minuten je nog hebt, op dit moment zijn dat er nog 26. Je bent er nog niet helemaal door. Let er wel op dat als je er wel door bent en je gaat bellen worden de kosten berekent buiten je bundel.

Ik kan er niet meer van maken. Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan weten.
Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Neem onderstaande link even door

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/bundels-wijzigen.htm
Ik heb dit bekeken maar ik mijn abbonement is na sept. 2018 waarschijnlijk. En gaat dus per 10e van de volgende maand in. Als ik het anders lees kan ik dus met terugwerkende kracht ? Voor mij allemaal wat onduidelijk. Ik wil graag per direct belminuten ??
Reputatie 8
Badge +17
Dan zul je moeten wachten totdat webcare Telfort aan je topic toe is en dat gebeurt op volgorde van binnenkomst, wil je sneller een antwoord dan zul je moeten bellen met de klantenservice van Telfort onderaan deze pagina kun je de contact opties bekijken
Telfort heeft geen losse belbundels. Alleen extra mb bundel
Het is allemaal een beetje vaag en onduidelijk. Met terugwerkende kracht kan schijnbaar niet? Als je als bestaande klant je abonnement verlengt na sept. 2018 heb je pech. Ben je nieuw na 2018 kan het wel per direct. Ik blijf het vreemd vinden dat je niet gewoon belminuten per direct kunt kopen. Geen reclame van Telfort voor bestaande klanten!
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Derk11, welkom bij ons op het Forum.

Ik lees dat je door je bundel heen bent en graag nieuwe minuten wilt. Je hebt dit al gewijzigd alleen de minuten gaan pas in de eerstvolgende factuurperiode. ik heb dan ook even meegekeken naar jouw abonnement en dat klopt inderdaad. Dit omdat het abonnement van na 28 februari 2018 is.

Ik heb ook nog even gekeken hoeveel minuten je nog hebt, op dit moment zijn dat er nog 26. Je bent er nog niet helemaal door. Let er wel op dat als je er wel door bent en je gaat bellen worden de kosten berekent buiten je bundel.

Ik kan er niet meer van maken. Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan weten.
Je verteld me niets nieuws, maar het blijft vreemd dat contract nogmaals bestaande klant vernieuwd, zelfde geld voor gratis overstappen naar KPN waar ik ook al meerdere berichten van heb ontvangen ook dat kan niet, want ik moet volgens KPN eerst mijn contract uitdienen. Telfort houdt mij aan het contract dus zodra deze beeindigt is ben ik weg. Ja wie had dat ooit gedacht
Reputatie 8
Badge +11
Je dient inderdaad je contract uit te zitten, daar heb je voor getekend. Wij moeten ons daar ook aan houden. Zoals ik al aangaf had ik je graag een ander antwoord gegeven, maar dit is hoe de vork in de steel steekt. Ik kan er niet anders van maken.
Ik weet dat ik een contract heb getekend en daar heb ik ook geen probleem mee, maar ik krijg van telfort onderstaande mail nu al voor de 3e keer ! Dan klopt er niets aan de mail toch ? Er staat wanneer u nu overstapt en dat heb ik gedaan en prompt wordt mij verteld dat Telfort mij aan mijn contact houd. Nu mag u mij uitleggen waar het dan mis gaat.

Beste meneer P........

Telfort en KPN gaan samen en dat biedt voordelen. U geniet al van de KPN compleet voordelen, wanneer u nu ook met uw Telfort mobiel overstapt, ontvangt u ook daarop 5,- korting en dubbel zoveel MB's en minuten.
Reputatie 8
Badge +11
Dat is wel apart. Die mail klopt zeker niet en had ook niet gestuurd mogen worden en al zeker geen 3 keer. Excuses voor het ongemak.

Reageer