Belachelijk dat nieuwe klanten veel meer voordeel hebben op het gebied van kosten en ook mogelijkheden ten opzichte van trouwe klanten

Ik ben al jaren klant en heb al sinds jaar en dag een sim only abonoment van Telfort met 300 min en 4000 MB voor€17,74. Nu wil ik mijn abonoment aanpassen. En 10.000 MB internet. Dit is niet mogelijk omdat ik al klant ben. Als klant kan ik met hoogstens 1000MB opwaderen wat me €15,00 extra gaat kosten. Dit terwijl je als nieuwe klant een abonoment kunt afsluiten van 150min en 10.000MB voor 22,50! Nog niet gesproken dat je zo vaak als je wilt een eenmalige kunt opwaderen van 500MB voor €5,-. Telefort geen dank dat ik al jaren een klant ben. Dat ben ik uit liefde en vind het niet erg achtergesteld te worden ten opzichte van nieuwe klanten 😘

3 reacties

Reputatie 8
Badge +17
In een grijs verleden heb je m.i. zelf ook wat voordeeltjes mee gepakt denk ik zo , maar even iets anders als je het abo verlengd naar 10 Gb en 150" kost dat € 22,50 zie link

https://www.telfort.nl/mobiel/verlengaanbod/samenstellen/?productvorm=simonly&looptijd=24&vas[minuten]=150&vas[internet]=10000&vas[spotify]=0
Als KPN compleet ben je zelfs € 2,50 goedkoper uit.
https://mobielshop.kpn.com/mobiel/sim-only/5-gb-en-onbeperkt-bellen-sms/2-jaar

Aanpassen zal niet lukken gezien het een oudere propositie is maar gezien je naar ik aan neem contract vrij bent kan je zoals Jimny al aangeeft wel verlengen als dit voor jou voordelig is.
Reputatie 8
Badge +9
Hoi ThijsMatthijs, welkom bij ons op het Forum. Ik begrijp dat je graag jouw mobiele abonnement wil verhogen. Nu levert dit niet het gewenste resultaat op. Ik kan mij dan ook goed voorstellen dat je daar van baalt. Het voelt ook heel onlogisch. Dit komt echter omdat je nog een ouder abonnement hebt welke jammer genoeg nog tot oktober van dit jaar loopt. Bij dit abonnement kun je maar verhogen tot maximaal 5000 MB met de bijbehorende kosten. Een andere optie heb ik zo niet, hoe graag ik je deze ook wil aanbieden. Je bent destijds akkoord gegaan met deze voorwaarden. Pas wanneer het abonnement is afgelopen kun je kiezen voor meer MB's.

Reageer