beantwoord

Bel min verhogen

• 5 februari 2015
  • 8 reacties
  • 624 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo,

Aan u de volgende vraag een bel bundel van 400 min,maar zou willen ophogen naar 500min. Mijn abonnement loopt tot 8-6-2015 kan niet precies zien wat dit gaat kosten. Graag meer informatie daarover. Mijn gegevens stuur ik dan via PB.

Met vriendelijke dank.....
icon

Beste antwoord door Koffiemok 6 februari 2015, 21:29

hoi angel12 en welkom op het forum. :)

Moderators reageren op het forum maar hou altijd rekening met een verwerkingstijd.

Je kunt overigens heel makkelijk zelf de maandkosten berekenen. ;)
Via Mijn Telfort > Mijn abonnement. Onderaan de pagina zie je de totale maandkosten van het abonnement staan. Dit is inclusief btw en korting.
Bij de belbundel klik je op wijzigen. Je ziet dan een overzicht van de belbundel en de prijs inclusief korting. Daaronder zie je naar welke bundels je kunt wijzigen. Daar staat de normale prijs en de prijs met korting bij.
De ( prijs inclusief korting) is wat je aan moet houden.
Vervolgens doe je het volgende rekensommetje:
Totale maandkosten - prijs belbundel 400 + prijs belbundel 500 = nieuwe maankosten.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 1
Geen moderator die antwoord op mijn vraag kan geven?
Reputatie 8
Badge +15

Moderators reageren op het forum maar hou altijd rekening met een verwerkingstijd.

Via Mijn Telfort > Mijn abonnement. Onderaan de pagina zie je de totale maandkosten van het abonnement staan. Dit is inclusief btw en korting.
Bij de belbundel klik je op wijzigen. Je ziet dan een overzicht van de belbundel en de prijs inclusief korting. Daaronder zie je naar welke bundels je kunt wijzigen. Daar staat de normale prijs en de prijs met korting bij.
Totale maandkosten - prijs belbundel 400 + prijs belbundel 500 = nieuwe maankosten.
Reputatie 1

Hartelijk bedankt!

Helaas kan je hier niets in kopiëren. Een heel stuk getypt blijkt dat ik niet meer ingelogd ben:( gekeken dan zou ik vier euro duurder uit zijn wat ik veel geld voor 100 min vind. Die hoogstwaarschijnlijk niet eens gebruikt worden. Een moderator kan het precies zien. Wacht nog even,maar anders wacht ik tot Juni dan loopt mijn abbonnement af.
Fijn dat je reageerde....
Reputatie 8
Badge +15
Graag gedaan. :)

Je kunt overigens bij Telfort 6 maanden voor einddatum alweer een verlenging aanvragen met of zonder toestel. Ook kun je zelf bepalen welke bundels je wilt. De verlenging gaat in op einddatum huidig contract. Een moderator kan je daar verder mee helpen.
Reputatie 1
Hartelijk bedankt voor uw reactie:)

Gisteravond en vanmorgen nog gekeken,als ik wacht totdat mijn abonnement afloopt kost het mij een euro meer dan nu. Om mij nu alvast te leggen,dat wil ik nog niet. Er komen later meestal betere aanbiedingen. Je kan dan nog alle kanten uit!

Morgen gaat mijn nieuwe maand in en ik heb u nog zo'n ongeveer 70 min die ik niet volledig zal gebruiken.

Die 100 extra min waren voor de zekerheid, dan vind ik het nu te duur. Denk dat u dat wel zal begrijpen. Nogmaals hartelijk bedankt!

Ben wel benieuwd of een moderator op een ander bedrag uitkomt:)
Badge +2
@angel 12,

Wij (de moderators) zien bij jouw abonnement dezelfde bedragen, die jij in Mijn Telfort ziet. Gelukkig heeft onze topper Koffiemok jou op weg geholpen. Dat is het doel van dit forum, onze community helpt elkaar. Ik begrijp ook dat het verhogen van de belbundel op dit moment niet de moeite waard is. Houd in ieder geval onze aanbiedingen in de gaten zoals je zelf ook al aangaf. ;)

Daphne
Reputatie 1
Dank je wel Daphne,

Jij hebt mij in het verleden geholpen:) Al héél lang klant,maar je hebt gelijk het is geweldig dat je een reactie krijgt die helpt. Dat is Top! Ik wacht gewoon totdat het zover is dat mijn abonnement is afgelopen. Nu is het gewoonweg veel te duur voor iets wat ik niet zal gebruiken. Dit kan gesloten worden:)

Koffiemok,nogmaals dank.

Fijn weekend!
Badge +2
@angel 12,

Dank je voor de heerlijke positieve reactie, hier doen we het allemaal voor! En moet ik ook nog kwijt dat ik het enorm waardeer dat je voor ons blijft kiezen 😉 Het topic wordt gesloten.

Daphne