beantwoord

Bel ik na 10 minuten gratis?

• 10 mei 2012
  • 27 reacties
  • 19079 keer bekeken

Naar ik begrepen heb geldt het na 10 minuten bellen dat het gratis is ook als sprake is van binnen een bundel

Nu heb ik een bundel van 300 minuten, ik had onder andere 2 gesprekken waarvan 1 van 22 minuten en 1 van 15 minuten

Deze gesprekken worden vol afgetrokken op de bundel als ik ga kijken naar de overgebleven minuten , waar blijft dat na 10 minuten gratis bellen http://forum.telfort.nl/images/smilies/mad.png
icon

Beste antwoord door Matthijs1986 29 januari 2013, 00:17

Alle abonnementen (prive) die afgesloten zijn NA 16 april 2012 hebben per definitie het gedeelte 'Na 10 minuten gratis'. Alle abonnementen die voor 16 april 2012 zijn ingegaan OF aangevraagd hebben dus niet het gedeelte 'Na 10 minuten gratis bellen'. Als Merah op de website goed had gelezen, had hij/zij dit ook kunnen zien voordat er zomaar klakkeloos vanuit werd gegaan dat dit ineens tussentijds ook voor hem/haar zou gaan gelden.

Verduidelijkt dit de zaak 'Moonlight'?
Bekijk reactie

27 reacties

Badge +2
Prive/Particuliere abonnementen afgesloten in augustus 2012 zouden per definitie het 'Na 10 minuten gratis' moeten hebben. Dit betekent uiteraard wel dat per definitie voor elk gesprek dus de eerste 10 minuten wel wordt berekend, de rest is gratis. Op de rekening staan deze vaak vermeld met een 'L' er achter (van 'Lekker Lang Bellen'). Deze worden dan dus niet van de bundel afgetrokken, maar staan wel vermeld op de rekening.

Gesprekken naar 0900-nummers en buitenland worden per definitie volledig afgerekend, hiervoor geldt geen 'Na 10 minuten gratis bellen'. Helpt deze info je?
Reputatie 3
Badge +1
@birgitd,

Wat de andere forumgebruikers aangeven klopt. Bij abonnementen die zijn afgesloten na 16 april 2012 geldt dat je na tien minuten gratis belt. Heb je de specificaties van jouw gesprekken al bekeken via Mijn Telfort? Daar vind je dit ook in terug. Mocht je toch het gevoel hebben dat er iets niet goed gaat dan help ik je graag verder. In dat geval ontvang ik graag jouw naw-gegevens en 06-nummer via een privébericht.

Denise

Reageer