beantwoord

Bel ik na 10 minuten gratis?

  • 10 mei 2012
  • 27 reacties
  • 19011 keer bekeken


Toon het eerste bericht

27 reacties

Badge +2
Prive/Particuliere abonnementen afgesloten in augustus 2012 zouden per definitie het 'Na 10 minuten gratis' moeten hebben. Dit betekent uiteraard wel dat per definitie voor elk gesprek dus de eerste 10 minuten wel wordt berekend, de rest is gratis. Op de rekening staan deze vaak vermeld met een 'L' er achter (van 'Lekker Lang Bellen'). Deze worden dan dus niet van de bundel afgetrokken, maar staan wel vermeld op de rekening.

Gesprekken naar 0900-nummers en buitenland worden per definitie volledig afgerekend, hiervoor geldt geen 'Na 10 minuten gratis bellen'. Helpt deze info je?
Reputatie 3
Badge +1
@birgitd,

Wat de andere forumgebruikers aangeven klopt. Bij abonnementen die zijn afgesloten na 16 april 2012 geldt dat je na tien minuten gratis belt. Heb je de specificaties van jouw gesprekken al bekeken via Mijn Telfort? Daar vind je dit ook in terug. Mocht je toch het gevoel hebben dat er iets niet goed gaat dan help ik je graag verder. In dat geval ontvang ik graag jouw naw-gegevens en 06-nummer via een privébericht.

Denise

Reageer