beantwoord

Bekend contact wordt als 'onbekend' weergegeven op telefoon

• 8 januari 2019
  • 3 reacties
  • 210 keer bekeken

Reputatie 1
Beste ,

Als ik gebeld wordt door iemand uit mijn contactlijst zie ik 'Onbekend' op mijn scherm.
Als ik het contact bel ziet hij wel mijn naam op zijn mobiel.

Als het contact mij een SMS verstuurd zie ik wel zijn naam.

Nu heb ik al een nieuwe Sim-kaart aangeschaft (omdat verteld werd dat daar het probleem zou zitten)
Dit lost niets op, dus jammer van die 7,50.

Nu lees ik op jullie forum dat jullie aan jullie kant iets 'aan' moeten kunnen zetten?

Ik hoor het graag! Ik heb op dit moment dus ook geen idee van wie een gemist gesprek is, en dat is ook erg hinderlijk.

Vriendelijke groet,

Birgitta
icon

Beste antwoord door Natasja 9 januari 2019, 13:02

Dag @Brigitta. Van harte welkom hier op het Forum en leuk dat je jouw vraag hier stelt. 🙂 Gebeld worden door 'onbekend' is heel irritant. Je wilt natuurlijk gewoon kunnen zien wie jou belt. Ik heb je netwerkinstellingen gecontroleerd en zie dat nummerweergave uit staat. Daardoor kan je op je toestel niet zien wie er belt. Ik heb nummerweergave nu ingeschakeld. Daarnaast heb ik je beltegoed met € 5,- opgewaardeerd, omdat je onterecht een nieuwe simkaart hebt aangeschaft. Laat je weten of je weer kunt zien wie je belt?
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Dag @Brigitta. Van harte welkom hier op het Forum en leuk dat je jouw vraag hier stelt. 🙂 Gebeld worden door 'onbekend' is heel irritant. Je wilt natuurlijk gewoon kunnen zien wie jou belt. Ik heb je netwerkinstellingen gecontroleerd en zie dat nummerweergave uit staat. Daardoor kan je op je toestel niet zien wie er belt. Ik heb nummerweergave nu ingeschakeld. Daarnaast heb ik je beltegoed met € 5,- opgewaardeerd, omdat je onterecht een nieuwe simkaart hebt aangeschaft. Laat je weten of je weer kunt zien wie je belt?
Reputatie 1
Super, het is weer helemaal goed. Bedankt voor de snelle actie en het retourneren van het aanschafbedrag van de simkaart.
Reputatie 8
Badge +10
Top! Wel zo fijn om te kunnen zien wie je belt. Graag gedaan. 😄

Reageer