beantwoord

Bedragen buiten bundel gebeld komen niet overeen?

• 3 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 96 keer bekeken

Ik heb sinds 1 augustus de melding gehad dat mijn belbundel op is. Nu begrijp ik natuurlijk dat er dan extra kosten zijn voor als ik dan wel bel. Volgens de vebruiksdetails van mijn huidige periode via de website op mijn telfort kom ik terecht op 2,10 euro belkosten buiten mijn bundel (en dit komt overeen met mijn eigen administratie). Alleen dan staat er bij kosten huidige periode ineens 3,60 euro bellen buiten bundel. Dit bedrag zie ik ook terug in de mijn telfort app. Wat gaat hier mis?
icon

Beste antwoord door supervixen87 4 augustus 2017, 14:54

Ondertussen is er iemand voor me mee aan de slag via de twitter van Telfort. Alsnog bedankt!
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hoi supervixen87, welkom terug! Het klopt dat er extra kosten aan het bellen buiten de bundel zitten. Deze worden onderaan de factuur verklaard. Zie je daar geen geen afwijkende bedragen? Mocht je daar niets kunnen vinden, dan wil ik graag met je meekijken. Wil je je 06-nummer toevoegen aan het forumprofiel en mij een seintje geven als dat gelukt is? Ik ga er dan verder mee aan de slag. Bedankt!
Ondertussen is er iemand voor me mee aan de slag via de twitter van Telfort. Alsnog bedankt!
Reputatie 8
Badge +2
Hoi supervixen87, top! Dan komt het allemaal goed. 🙂

Reageer