beantwoord

Bedenktijd: wat houdt dit in bij Telfort

  • 7 mei 2018
  • 1 reactie
  • 245 keer bekeken

Reputatie 3
Volgens de wet Koop op afstand heb je als consument twee weken bedenktijd bij het telefonisch of on line afsluiten van diensten.
Als bij Telfort je contract afgelopen is, dan loopt het tegen dezelfde voorwaarden en prijs onbeperkt door. Stel je besluit te "verlengen", dan krijg je echter een nieuw contract tegen nieuwe voorwaarden. Wat gebeurt er als je door voortschrijdend inzicht niet gelukkig bent met dit nieuwe contract en je je dus "bedenkt": loopt dan je oude contract weer door alsof er niets gebeurd is, dus dezelfde voorwaarden en dezelfde prijs? Of...?
Dit zie ik nergens op de site toegelicht. Ik zou een antwoord van een Telfort moderator op prijs stellen.
Met dank!
icon

Beste antwoord door Kees-Jan 7 mei 2018, 22:40

Als je je binnen 2 weken na je besteldatum bedenkt, dan wordt de bestelling ongedaan gemaakt.
Als je het product cq dienst "in huiis hebt" dan zit je er aan vast. Zo ook als je je bedenkt ná die 2 weken.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +17
Als je je binnen 2 weken na je besteldatum bedenkt, dan wordt de bestelling ongedaan gemaakt.
Als je het product cq dienst "in huiis hebt" dan zit je er aan vast. Zo ook als je je bedenkt ná die 2 weken.

Reageer