BB9900 touch MMS werkt nog steeds niet

• 2 september 2012
  • 9 reacties
  • 3106 keer bekeken

Badge
Sinds ongeveer een maand met het hele bedrijf (+/- 20 aansluitingen) overgestapt naar Telfort vanaf KPN en Vodafone. Bij KPN en Vodafone werkte alles prima maar bij telfort krijgen ze het nog steeds niet voor elkaar om een simpele dienst als MMS te activeren. Zowel inkomend als uitgaand is geen enkele MMS mogelijk. De dienst werkt op geen enkele van onze telefoons. We hebben diverse Blackberry's geprobeerd en ook andere toestellen. De klantenservice blijft maar zemelen over een maximum grootte van een bericht die misschien overschreden is maar op ontvangen van MMS zou dat niet van toepassing moeten zijn en ook hele kleine berichten gaan er niet uit.

Ik ben dit gedoe meer dan zat. Zakelijk is dit een blamage.

Iemand die dit meer heeft gehoord en misschien een oplossing weet?

9 reacties

Badge +2
@Xray,

Kunt u wel gebruik maken van mobiel internet?

Daphne
Badge
Jazeker kan dat!

Mobiel internet is geen probleem.
Badge +2
@Xray,

Dat is fijn te lezen. Zodra mobiel internet werkt moet het ontvangen/versturen van mms-berichten ook lukken. Zijn de toestellen waarop u dit test ook handmatig aangepast/ingesteld (dat niet alleen berichten van het thuisnetwerk ontvangen mogen worden, maar berichten van alle netwerken)? Zie de handleidingen voor meer informatie.

Daphne
Badge
Daphne,

Alles staat ingesteld op alles accepteren. Er zijn geen beperkingen ingesteld. en ja....het ZOU moeten werken.....maar het werkt NIET.

Telfort heeft op afstand alles opnieuw ingesteld, handmatig is het al diverse keren geprobeerd. De sim van Telfort is ook in andere simlockvrije toestellen geprobeerd. Maar nu nog steeds zonder enig succes.MMS werkt nog steeds niet.

Raymond
Badge +2
@Xray,

Dat is inderdaad vreemd. Helaas kan ik u hierbij niet verder helpen daar mobiel internet werkt en u aangeeft dat de toestellen correct staan ingesteld. Mijn excuses. Wellicht dat andere gebruikers tips voor u hebben/ u verder op weg kunnen helpen. Succes!

Daphne
Badge
Daphne,

Dit is nou precies de reactie die ik continue van Telfort ontvang. Het is natuurlijk van de gekke en een grof schandaal dat een zakelijke klant met dergelijke opmerkingen wordt weggestuurd.

Jullie moeten je schamen.

Raymond
Badge +2
@XRay,

Uw reactie begrijp ik. Het is ook vervelend dat wij het probleem verder niet kunnen oplossen. Echter, wij bieden alleen netwerkondersteuning en wij zorgen voor de juiste toestelinstellingen. Uiteraard hoop ik dat het u alsnog lukt gebruik van de dienst MMS te maken.

Daphne
Badge
Wat een grote onzin.

We nemen abonnementen af bij Telfort.
Het Telfort systeem faalt.
Telfort zegt......"Zoek het maar uit, bedankt voor jullie maandelijkse bijdrage!"
De zin.... "Wij helpen u graag op dit openbare forum." kan je wel onder je berichten verwijderen.

Ik heb nog 1 vraag voor je: Heb je enig idee bij wie in de wereld wij dan wel zouden moeten zijn nu Telfort ons in de steek laat omdat ze hun eigen probleem niet op kunnen lossen?

Raymond
Badge
En zoals te verwachten bleef het verder heel lang stil.

Reageer