App Kadokaart

• 26 januari 2012
  • 8 reacties
  • 6019 keer bekeken

Ik heb vorige week mijn abonnement verlengt met een nieuw toestel, de Samsung Galaxy s plus.

Heel leuk kreeg ik hier een appkadokaart van 20 euro bij! Helemaal leuk natuurlijk, tot ik via de link die erop staat ging krijgen welke apps ik wilde gaan downloaden. Toen bleken er geen apps te zijn voor mijn toestel...

Waarom krijg je een kadokaart bij een toestel waar telfort geen apps voor heeft?

8 reacties

Badge +4
Kun je niet gewoon naar de android market en daar betalen met deze kaart? Daar zijn vast wel apps voor de galaxy s plus? Of moet het uit een 'aparte' telfort-market? :S
Helaas kan het niet via de Android Markt.... moet echt op de website van telfort via een speciale link die op de kadokaart staat. :?
Badge +7
Wij zijn het voor u aan het uitzoeken.

Laïla
Ik heb ook vorige week mijn abonnement verlengd en kreeg bij mijn nieuwe samsung galaxy S plus een app kadokaart. als ik probeer in te loggen op m.telfort.nl/appkadokaart kom ik in een reclamefolder terecht. Dat is nog eens een niet nuttig cadeau van Telfort. Kan iemand mij vertellen hoe ik bij de apps kom die ze mij in het vooruitzicht stellen?
Ik heb sindskort een sim-only abonnement. Ook ik heb hier een leuke attentie bijgekregen, nl. een app kadokaart. Nu heb ik geprobeerd om met mijn iphone naar de site m.telfort.nl/appkadokaart te gaan, echter wordt telkens aangegeven "Pagina openen niet mogelijk" - "Safari kan de pagina niet openen omdat er te vaak is doorverwezen."

Weet iemand misschien hoe dit komt? En hoe ik de site wel zou kunnen bereiken?

Alvast bedankt.

Groet,
Nathalie
Ik heb ondertussen een mailtje van de support die je kan contacten op de appkadokaart site.

Hello,

We noticed that you are trying to use your Nokia Symbian device for logging in. Unfortunately, our platform only supports Blackberry and Android devices. Please try using this card on a supported device.

Thank you,

Customer Support

Ik heb 6 jaar geleden een Nokia gehad, heb nu een samsung Galaxy S Plus en had hiervoor de samsung omnia b7610... Hoe komen ze erbij dat ik een Nokia zou hebben???

Kan ondertussen nog steeds niets met de kaart, kan inloggen maar helaas zijn er nog steeds geen app's voor mijn toestel beschikbaar.
Badge +7
@nmeester,

De app kado kaart is alleen voor Android apps.

@kylia,

Als u inlogt hoort u een selectie van Apps te zien. Wat krijgt u te zien?

Laïla
@nmeester,

De app kado kaart is alleen voor Android apps.

@kylia,

Als u inlogt hoort u een selectie van Apps te zien. Wat krijgt u te zien?

Laïla

Dat er geen apps beschikbaar zijn voor dit toestel.

Reageer