beantwoord

Anonieme nummers doorschakelen van mobiel naar vaste lijn

• 17 juli 2018
  • 3 reacties
  • 89 keer bekeken

Reputatie 2
Is het mogelijk om anonieme nummers direkt door te schakelen naar een vaste lijn?
Op mijn vaste lijn heb ik een antwoord apparaat zodat ik kan luisteren wie er belt en dan evt als nog aanpakken.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 18 juli 2018, 16:20

Hoi arie61, begrijp dat je alleen de anonieme nummers rechtstreeks wilt doorschakelen? De nummers met een identiteit wil je wel gewoon kunnen aannemen? Want dat is niet mogelijk helaas. Je kan alleen doorschakelen wanneer je niet opneemt, wanneer je in gesprek bent, wanneer je in het buitenland bent of alles. Op de website lees je er meer over.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +12
Hoi arie61, begrijp dat je alleen de anonieme nummers rechtstreeks wilt doorschakelen? De nummers met een identiteit wil je wel gewoon kunnen aannemen? Want dat is niet mogelijk helaas. Je kan alleen doorschakelen wanneer je niet opneemt, wanneer je in gesprek bent, wanneer je in het buitenland bent of alles. Op de website lees je er meer over.
Reputatie 2
Daar was ik al bang voor. Mijn telefoon staat ingesteld op doorschakelen bij bezig, niet aanpakken en buiten bereik. Bedankt voor je antwoord iig.
Btw, hoe kan ik dit topic op opgelost zetten?
Reputatie 8
Badge +12
Helaas inderdaad. De overige staan dus al doorgeschakeld, dat is dan goed. Ik zie dat het topic al als opgelost ingesteld staat, dus dat is goed. Mocht je nog verder vragen hebben, dan hoor ik dat graag.

Reageer