Anoniem nummer blokkeren

• 2 januari 2012
  • 4 reacties
  • 5122 keer bekeken

Beste,

Ik zou graag een nummer welke mij altijd anoniem belt en vervolgens lastigvalt willen blokkeren, is dit mogelijk? Zoja, hoe?

Bedankt, Groeten

4 reacties

Ik ben ook op zoek naar een antwoord op deze vraag. Wij hebben ook een anonieme beller die ons lastigvalt. Kan ik anonieme nummers blokkeren met mijn Zyxel P-2812HNU-F1?

Overigens, ik heb hierover geprobeerd een PM te sturen naar Telfort Webcare, met daarin meer gegevens, maar het bericht blijft in "Postvak UIT" staan, komt niet in "Verzonden items" terecht. Kan Webcare geen PM's ontvangen?

Alvast bedankt.

........................................................................
Overigens, ik heb hierover geprobeerd een PM te sturen naar Telfort Webcare, met daarin meer gegevens, maar het bericht blijft in "Postvak UIT" staan, komt niet in "Verzonden items" terecht. Kan Webcare geen PM's ontvangen?

Alvast bedankt.

Je hebt hun onderschrift gelezen?
Wij helpen u graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten, tenzij wij hierom vragen. Op uw verzonden bericht ontvangt u binnen 3 werkdagen een reactie.

Wellicht heeft dat er mee te maken.

En je post staat in Mobiel; instellingen. Terwijl je vraag over het internet modem gaat.
Het is waarschijnlijk handiger een eigen topic in de goede sectie te straten.
En nee, ik weet antwoord op je vraag niet.
Sorry, dat had ik niet gezien. En ook nog in het verkeerde forum, excuus...
Geeft niets, maar ik verwacht dat je betere response krijgt in het goede forum.

Reageer