beantwoord

Annulering verlengen

• 15 maart 2018
  • 7 reacties
  • 83 keer bekeken

Badge
Geprobeerd mijn mobiele abonnement (sim only) te verlengen. Kreeg mail dat deze geannuleerd was. Vreemd, geen achterstand bij betalingen. Al decennia een abonnement bij Telfort. Na tc met Telfort kon ook niemand de reden vertellen. Nu opnieuw aangevraagd. Hoop dat t lukt. Wel vreemd. Is etr iemand die me wel de reden kan vertellen?
icon

Beste antwoord door Stephen 20 maart 2018, 14:57

Hallo Aukje, het is gelukt. Je kunt de verlenging opnieuw aanvragen. Indien ik nog iets voor je kan betekenen dan hoor ik dit graag van je.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo aukje, bedankt voor het verlengen van je abonnement. Helaas kan ik niet direct inzien waarom de eerste aanvraag is geannuleerd. Ik heb deze vraag daarom intern uitgezet en verwacht morgen een terugkoppeling. Ik laat je dan morgen weten hoe het zit.
Badge
Hallo aukje, bedankt voor het verlengen van je abonnement. Helaas kan ik niet direct inzien waarom de eerste aanvraag is geannuleerd. Ik heb deze vraag daarom intern uitgezet en verwacht morgen een terugkoppeling. Ik laat je dan morgen weten hoe het zit.

Alvast bedankt Stephen.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Aukje, de oorzaak is gevonden! Bij jouw klantgegevens staat jouw tussenvoegsel 'de' bij je voornaam vermeld. Het tussenvoegsel moet in een aparte vaak worden vermeld.
hierdoor mislukken de verlengingen dus ook de tweede. Ik ga de wijziging voor je doorvoeren in het systeem en zodra dit is voltooid breng ik je op de hoogte zodat je de verlenging opnieuw kunt aanvragen. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen.
Badge
Hallo Aukje, de oorzaak is gevonden! Bij jouw klantgegevens staat jouw tussenvoegsel 'de' bij je voornaam vermeld. Het tussenvoegsel moet in een aparte vaak worden vermeld.
hierdoor mislukken de verlengingen dus ook de tweede. Ik ga de wijziging voor je doorvoeren in het systeem en zodra dit is voltooid breng ik je op de hoogte zodat je de verlenging opnieuw kunt aanvragen. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen.

Dank je wel..ik wacht je volgende bericht af.
Groet
Aukje
Badge

Dank je wel..ik wacht je volgende bericht af.
Groet
Aukje

Hoi Stephen,

Is het al gelukt mijn klantgegevens te veranderen?

Groet Aukje
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Aukje, het is gelukt. Je kunt de verlenging opnieuw aanvragen. Indien ik nog iets voor je kan betekenen dan hoor ik dit graag van je.
Badge
Ik heb het gezien. Dank je wel Stephen

Reageer