Annuleren verlenging

• 15 maart 2018
  • 5 reacties
  • 63 keer bekeken

Goedenavond.

Eind januari liep ik de Telfort winkel in, gewoon kijken naar de nieuwe toestellen en werd vriendelijk geholpen. Mij werd verteld dat ik 22 februari al kon verlengen. Helemaal top. Ik ging 22 februarin weer naar de winkel om te verlengen, kreeg ik te horen dat dit 22 april pas kon. Dus ik teleurgesteld naar huis.

Kijk ik een paar dagen later in mijn telfort app. Staat er ineens dat ik vanaf 24 februari kan verlengen?! Dus dat heb ik gedaan. Ging niet helemaal goed dus dit heb ik de volgende dag geannuleerd. Hier ging blijkbaar een aantal dagen overheen. Veel contact gehad met de klantenservice maar niemand kon me informatie geven.

Uiteindelijk kreeg ik een bevestigingsmail van mijn annulering dus ik wilde opnieuw mijn bestelling plaatsen maar dat was ineens niet mogelijk. Weer contact gezocht met de klantenserive en die vertelde mij dat bestelling opnieuw was geplaatst maar niet door mij?!

Ondertussen ben ik alweer 2 dagen bezig met telefonisch te annuleren maar dat kan allemaal ineens niet. Hiervoor moet ik perse naar een vestiging in Enschede. Erg onhandig als ik de hele week in Rotterdam zit.

Volgens de chat kan het telefonisch worden opgelost en volgens de telefonische klantenservice kunnen ze niks voor me doen. Erg frustrerend. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd en nog zonder oplossing.

Wellicht toch mijn denken aan een andere provider want dit is by far de slechtste service ooit

5 reacties

Hier staan de reguliere mogelijkheden
Staat je postcode en huisnummer in je forumprofiel, dan kan webcare meekijken.
Ze lezen mee op dit forum.

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/bestelling-telfort-mobiel-annuleren.htm
Bedankt voor je reactie. Mijn annulering valt gewoon binnen het termijn dus daar ligt het probleem niet.
Dan zou ik even wachten tot webcare inhaakt.
Zij kunnen in de processen kijken wat de status is.
Oke bedankt!
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Placebox, welkom op het forum! Het is inderdaad vervelend dat je van kastje naar de muur wordt gestuurd. Ik kijk graag wat ik voor je kan betekenen.
Kun je mij ter verificatie het bestelnummer kenbaar maken? Deze begint met 18... . In afwachting van jouw reactie.

Reageer