Anne?? Die ken ik niet.

• 1 juli 2017
  • 40 reacties
  • 734 keer bekeken

Toon het eerste bericht
Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

40 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Nou wat je zegt. Helemaal mee eens. Actie, reactie. Maar nog steeds niet netjes en proffecioneel. Dat is mijn mening. Daar ging het over.
En natuurlijk heel vervelend dat je hier tot op je schoenveters wordt afgebrandt, ondanks je geclaimde Nijenrode-opleiding... :8
Begrijpend lezen is ook moeilijk zie ik. Opgeleid (bij Telfort) over het taalgebruik. Heb nooit iets over een opleidingsniveau geschreven. Ik hoef geen mensen te raken. Maar deze dolle stier hoeft niet alles te pikken he.
Mijn doel heb ik al bereikt ✌️.
Ik heb ook nooit geschreven dat ik de opleiding daar deed. Hahaha. Hij gaat lekker.
Kom ga door!!
Reputatie 8
Badge +10
Wist niet dat dyslectie niveau gerelateerd was. 😉 Toch raar dat er mensen een opleiding volgen bij Nyenrode. 🤔
Wat wilde je dan zeggen met deze reactie..?
Dit noemt men een voorbeeld.
Reputatie 8
Badge +10
Dit noemt men een voorbeeld.
Nee.. geef eens gewoon antwoord op mijn vraag.
Eh ja
Reputatie 8
Badge +10
Ik heb ook nooit geschreven dat ik de opleiding daar deed.
Waarom dan verwijzen naar Nijenrode..?
Sorry, ik probeer je te begrijpen maar je maakt het niet eenvoudig.

Het lijkt me trouwens de hoogste tijd om te stoppen met deze zinloze discussie, voordat ik op mijn vingers word getikt door Telfort...
Heel verstandig van u.
Het gaat hierom het taalgebruik wat irriteert. Niet over mijn dyslexie wat u probeert te begrijpen.
Reputatie 8
Badge +17

Reputatie 8
Badge +16
Geachte KoemanM, ik betreur het dat ons taalgebruik u irriteert. Dit is zeker niet onze bedoeling. Zoals mijn collega Michael heeft aangegeven hoeft het geen discussie te worden. Indien wij nog iets voor u kunnen betekenen dan vernemen wij dit graag van u. Zo niet, dan stel ik voor om het hierbij te laten. 🙂
Bedankt voor u begrip, ben blij dat u het wel begrijpt. Ik hoop dat het voor mij geval zal veranderen. Inderdaad wat ik schreef "daar ga ik niet over in discussie" wat betreft mijn gegevens want daar ging het niet over . Ik betreur dat de rest van formpersonen dat wel hebben gedaan.

Zou u mijn form kunnen. Verwijderen? Dat lukt mij niet.
Ik heb mijn doel bereikt😃.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor de snelle reactie en fijn dat we elkaar begrijpen. Het topic verwijderen is niet mogelijk maar ik kan er wel een slotje op plaatsen wat ik hierbij ook zal doen. 🙂