Anne?? Die ken ik niet.

• 1 juli 2017
  • 40 reacties
  • 752 keer bekeken

Zou Telfort het professioneel willen houden! en stoppen met Anne. Nogal laag en kinderachtige aanspraak over de SMS en Email. Ik heb echt niet met haar geknikkerd. het HOI, JIJ en IK ZAG. WIL JE. Graag gewoon weer jullie professionele kant laten zien de oude aanspraak via SMS en Email met U en namens Telfort praten zoals het was en hoort. Dit kan echt niet!

Voor het verhaal: Telfort heeft al 3 jaar een probleem mijn factuur te incasseren. Ben al lang in gevecht dat de bank en ik alles hebben gedaan en hebben uitgezocht dit te onderzoeken. Geen blokkades of andere dingen zijn aan de hand. Het ligt bij Telfort zelf maar dit wordt genegeerd. Dit gevolg is dat ik 3x per maand SMSjes krijg, e-mail en een brief.

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

40 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hoi KoemanM, welkom op het Telfort forum! Inderdaad, tussen de eerste en tweede sms zit een best groot contrast. Kan me indenken dat je daar vraagtekens bij hebt. We gebruiken een nieuwe stijl van communiceren. Een meer persoonlijke en directe benadering vinden wij bij onze dienstverlening passen. Kennelijk zijn de meningen hierover verdeeld. Ik zal jouw uiting kenbaar maken bij mijn collega's die hierover gaan. Feedback is altijd welkom.

Wat je vraag over het falen van de automatische incasso betreft: ik zoek graag voor je uit hoe dit komt. Als je zelf aangeeft dat er 'gewoon' automatische geincasseerd kan worden, dan moet er inderdaad ergens iets niet helemaal goed gaan aan onze kant. Wil je je postcode, huisnummer, 06-nummer en laatste drie cijfers van je IBAN naar mij sturen in een los privébericht? Ik pak het dan verder op voor je. Dankjewel alvast!
Als ik heel eerlijk ben zou ik door het taalgebruik of stijl van communiceren in dat 2e berichtje al heel snel aan een Phishing bericht denken en het negeren en verwijderen.
Dan denk ik het hetzelfde dat jij ook niet geleerd heb met u te beginnen. Nee het is geen nieuwe stijl. Het is brutaal. Het lijkt net of het bedrijf door stel tieners is over genomen.
Ik heb geen meningen dit is 1 mening.

Maar net als u collega op Facebook, gaat u waarschijnlijk ook weer dezelfde vragen stellen en dat ik weer naar bank moet gaan.
U collega heeft 13juni het Mandaat weer geactiveerd maar er gaat nog steeds iets mis. U kunt mijn gegevens nu via mijn naam opzoeken. Ik ga niets meer privé discussiëren
Reputatie 8
Badge +2
Hi KoemanN, er hoeft ook geen discussie plaats te vinden. Ik wil het alleen graag verder oppakken. Zonder deze controlevragen kan ik er niet zoveel mee. Zou je de bovenstaande gegevens alsnog met mij willen delen in het privébericht? Ik ga er dan mee aan de slag.
Hi???? Gaan we nu ook al een klant met Hi aanspreken? Strax wordt het nog "Hi ouwe"

JIJ hoeft niets te doen. Het taalgebruik irriteerd daar gaat het form over. Maar JIJ bent een beetje hardleers.
Hi???? Gaan we nu ook al een klant met Hi aanspreken? Strax wordt het nog "Hi ouwe"

JIJ hoeft niets te doen. Het taalgebruik irriteerd daar gaat het form over. Maar JIJ bent een beetje hardleers.
Reputatie 8
Badge +17
Het taalgebruik op het forum, twitter, facebook, etc. is alszodanig afgesproken.

Dat sommige mensen zich er aan irriteren kan voorkomen. Jij ook, blijkbaar. Je kan je er druk om blijven maken maar je schiet er verder niets mee op.

Deal with it, next!

Michael wil je best helpen met je incasso probleem, maar dan zal je toch eerst de info kenbaar moeten maken aan hem.
Zo Kees-Jan, gaat het ff niet. Ik vroeg Telfort niet hulp,nogmaals!
Ik Deal helemaal nergens mij. NEXT!
Oja, en met JOUW heb ik ook niet geknikkerd
Het automatisch incasseren is opgelost vandaag. Het probleem lag bij Telfort.

Toch wel gek dat zij nu een onderzoek per mail eruit gooien of je met U of JIJ per mail, sms of FB, twitter aangesproken wil worden. 🤔
Helpende hand Kees-Jan?? Haha lekker onbeschoft taalgebruik dan. Net zo goed opgeleid. Bravo, Wauw😳
Reputatie 8
Badge +18
Denk wel dat ik ook uit het zelfde knikkertijdperk kom en de tijden zijn sindsdien echt veranderd dus in de "goede" oude tijd blijven hangen zal ik dan ook niet doen dus ben ik meegegaan in de huidige tijd en dat bevalt me eerlijk gezegd heel goed.
Reputatie 8
Badge +17
Zo Kees-Jan, gaat het ff niet. Ik vroeg Telfort niet hulp,nogmaals!
Ik Deal helemaal nergens mij. NEXT!
Dit is een openbaar forum, dus mede forumgebruikers antwoorden ook...
Reputatie 8
Badge +17
Oja, en met JOUW heb ik ook niet geknikkerd
Het is "JOU", zonder "W", of "u", géén hoofdletter, ook zonder "w"

En het is voor mij ook al een tijd geleden dat ik geknikkerd heb :8
Reputatie 8
Badge +17
Helpende hand Kees-Jan?? Haha lekker onbeschoft taalgebruik dan. Net zo goed opgeleid. Bravo, Wauw😳Sterkte verder!
Reputatie 8
Badge +10
[...]
Haha lekker onbeschoft taalgebruik dan. Net zo goed opgeleid.

Sorry Majesteit, maar de vele taalfouten in Uw epistels wijzen ook niet op een al te hoge opleiding... :8
Ow Kees wordt door zijn andere collega helpende hand bij bijstaan🤣
Nog steeds erg proffesioneel hoor🤘

Oja ben dyslexitisch 👍Maar dat begrijpen jullie al. Daar gaat mijn onderwerp dus niet over. Dus daar ook geen hulpvraag voor. Dank u
Wist niet dat dyslectie niveau gerelateerd was. 😉 Toch raar dat er mensen een opleiding volgen bij Nyenrode. 🤔
Reputatie 8
Badge +17
Nog steeds erg proffesioneel hoor🤘
graag gedaan, maar ik ben vernoemd naar mijn beide opa's dus ik zou graag "Kees-Jan" genoemd willen worden.

Oja ben dyslexitisch 👍Maar dat begrijpen jullie al. Daar gaat mijn onderwerp dus niet over. Dus daar ook geen hulpvraag voor. Dank uNee, wij hebben géén glazen bol waarin we dat kunnen zien. En ook niet hoe oud je bent. En dat is mogelijk de reden om op dit forum een "relaxte manier van aanspreken" op na te houden. Zoals gezegd, dit zijn afspraken die gemaakt zijn.

Het enige advies wat ik je wil geven is om er zélf ook wat gemakkelijker mee om te gaan en niet meteen als een dolle stier te reageren.

excuses voor als ik een "rode lap" ben geweest! 🙂
Reputatie 8
Badge +10

Logisch, Kees-Jan is één van de van de meest gewaardeerde vrijwilligers (geen collega) op dit forum...

Oja ben dyslexitisch 👍Maar dat begrijpen jullie al.

Dyslexie is geen excuus voor het schofferen van andere forumgebruikers, en al zéker niet voor het wijzen op het vermeende opleidingsniveau...
Daarnaast is dyslexie al snel een slap excuus voor een gebrekkig taalniveau.
Kan jij (sorry... U) ook niets aan doen....
Zonder me verder er inhoudelijk mee te bemoeien is etiquette uiteraard wel heel belangrijk. En lijkt vandaag de dag steeds meer te worden genegeerd.

Ps ik heb genoemd email bericht dan zeker nog niet ontvangen.
Onder de maat dus. Schofferen? nee dat is het nieuwe communiceren. Maak je niet zo druk.
Reputatie 8
Badge +10
Ach... je oogst wat je zaait, toch..? :8
Deal with it!! Toch zoals jullie gewaardeerde vrijwiller dat schrijft.
Nou wat je zegt. Helemaal mee eens. Actie, reactie. Maar nog steeds niet netjes en proffecioneel. Dat is mijn mening. Daar ging het over.