beantwoord

Andere telefoon

• 29 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 178 keer bekeken

Hoi,

Ik heb bijna een jaar geleden een 2 jarig abonnement begonnen bij Telfort, nu wil ik graag een andere telefoon, omdat die voor mijn werk veel handiger is, maar deze is super duur om gewoon zo te kopen. Is het mogelijk om tijdens je abonnement over te gaan op een andere telefoon?

LWL
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 29 oktober 2018, 17:51

@GJC

Ik heb bijna een jaar geleden een 2 jarig abonnement begonnen bij Telfort

Verlengen met een nieuw toestel zit er niet in.
Mogelijk kan je je huidige toestel verkopen, en dan toch zelf een geschikt toestel kopen.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Het hangt er van af. Als je in de laatste vier maanden van je contract zit (of dat het al voorbij de looptijd is) kan dit probleemloos:
https://www.telfort.nl/mobiel/verlengaanbod/
@GJC

Ik heb bijna een jaar geleden een 2 jarig abonnement begonnen bij Telfort

Verlengen met een nieuw toestel zit er niet in.
Mogelijk kan je je huidige toestel verkopen, en dan toch zelf een geschikt toestel kopen.
Reputatie 8
Badge +10
Hoi LWLAL, welkom op het forum! Ik zie dat je al een paar tips gekregen hebt, dat is fijn. Als je contract nog loopt, kan je helaas geen ander toestel kiezen en in je abonnement stoppen: Dat kan wel weer wanneer je kan verlengen 🙂 Of zoals nelly jacoba tipte, misschien is het een optie je huidige toestel te verkopen, en daarna het toestel dat je op het oog hebt te kopen. Ik hoop dat je iets kan met deze tips! Laat het gerust weten als je nog vragen hebt.

Reageer