Als sinds vrijdagavond niet in staat te bellen omgeving Rotterdam

• 23 maart 2013
  • 7 reacties
  • 2767 keer bekeken

Badge
Beste Telfort,

Sinds gisteravond kan ik niet meer bellen. Ik ben ook niet bereikbaar voor oproepen van anderen.
Hoe kan dit? Wat kunnen jullie/ik hier aan doen?? 

Groet,
Dick 

7 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Gebruik je prepaid?
Beste Telfort,

Ik heb ook hetzelfde probleem. Vanaf 's morgen tot nu toe kan ik opeens niet meer bellen en ben ik ook niet bereikbaar voor oproepen van anderen.
Wat kunnen jullie doen? Ik heb echt nodig om met mensen op te bellen.

Groet,
Heri
Beste Telfort,
Sinds vanochtend en tot nu toe kan ik opeens niet meer bellen. Ik ben ook opeens niet bereikbaar voor oproepen van anderen.
Sms kan ik nog ontvangen en opsturen
Hoe kan dit?  Is er een storing bij Telfort?

Kunnen jullie mij helpen want ik moet veel mensen met mijn mobiel opbellen.
Bvb dank.

Met vriendelijke groet,
Heri
Reputatie 3
Badge +1
@dickies87,

Is het probleem inmiddels verholpen?

@hpgouw,

Vervelend dat je slecht bereikbaar bent. Woon je in de omgeving Rotterdam? Daar kun je op dit moment namelijk problemen ondervinden. Meer informatie hierover vind je via onderstaande link:
http://www.telfort.nl/mededelingen/mobiel/storing-gsm-netwerk-regio-rotterdam/
Staat jouw toestel op 2G? Dan kun je deze beter op 3G zetten.

Denise
Bedankt Denise voor je reactie.
Ja ik woon in Rotterdam. Ik heb geen internet bij mijn mobiel, gewoon sms plus bellen. Heeft dit ook invloed op mijn mobiel?   Hoe kan ik mijn toestel op 3G zetten als ik geen internet verbinding heb.

Heri
Badge +1
@hpgouw,

2G en 3G zijn twee verschillende netwerke. Het gebruik van 3G staat los van het wel of niet gebruiken van internet op je toestel.

Als je naar de netwerkinstellingen in je toestel gaat kun je dit vaak aanpassen.
Bedankt Pruygje, ik zal proberen om naar mijn netwerkinstellingen kijken en aapassen.
Hopelijk dat het probleem snel opgelost kan worden.

Heri

Reageer