Al tijden heb ik heel regelmatig de melding 'alleen noodoproepen'. In mijn inlogscherm zie ik ook wel 'geen service' staan.
Ik heb de werkwijze via het forum doorgelopen. Hierbij heb ik mijn instelling voor mobiele netwerkeren aangepast van '2G/3G/4G' automatisch naar '2G/3G automatisch' en naar 'Alleen 2G'. Na de wijziging opnieuw opgestart. Het probleem blijft bestaan.
Ik heb geen mobiele telefoon om niet bereikbaar te zijn.
Wat is er aan de hand? Hoe kan ik - of jullie - dit oplossen?
Groet,
Linda
icon
Beste antwoord door GJC 14 september 2017, 21:45
Ben je gewoon in Nederland? Dan denk ik aan een defecte simkaart of een slecht contact in het simkaart-slot. Zo mogelijk even testen in een ander toestel. Als het probleem meeverhuisd naar dat toestel zit het in de simkaart. Als het daar wel goed werkt zit het in je toestel. Een slecht contact waarschijnlijk. Een instelling lijkt me niet erg waarschijnlijk, omdat het niet doorlopend is.
Bekijk reactie