beantwoord

alle divices tv kijken?

• 26 augustus 2014
  • 17 reacties
  • 690 keer bekeken

Reputatie 1
Wanneer kan ik tv kijken op mijn samsung galaxy tab3 10,1 ?
icon

Beste antwoord door Enterprise 29 augustus 2014, 00:16

@Enterprise. Nu staat bestandje er wel :-)
Nogmaals dank!

Oke..!
Bedankt voor je snelle terugkoppeling, wordt echt op prijs gesteld.🆒

P.S. ik moet nu alleen de tekst van de uitleg hierboven een beetje aanpassen, staat daar wat onduidelijk... 😉
Bekijk reactie

17 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Heb je een adsl of glasvezel verbinding, voor de adsl verbinding kun je in de playstore de app tv online van Telfort downloaden en voor glasvezel uiteraard de app voor glasvezel.
Daarmee kun je via je thuisnetwerk tv kijken.
Reputatie 1
hoi jimny,
op laptop werkt het wel....
heeft niets met de verbinding te maken.
Reputatie 8
Badge +17
Ok dan moet je voor je tablet dus een van de apps downloaden afhankelijk wat je hebt adsl of glasvezel
Badge +2
Als je hier op het forum zoekt naar galaxy tab 10.1 kan je als ik me niet vergis terug lezen dat deze tab (10.1 versie, niet de 8 en 7 inch versies) niet aan de kwaliteits eisen van Telfort voldoen.
Reputatie 8
Badge +17
Hier staat precies wat Matthijs bedoeld dus helaas gaat het met jou tab niet lukken

https://forum.telfort.nl/interactieve-tv-digitenne-268/galaxy-tab-3-101-opeens-niet-meer-compatible-44494
Badge +2
Hier staat precies wat Matthijs bedoeld dus helaas gaat het met jou tab niet lukken

https://forum.telfort.nl/interactieve-tv-digitenne-268/galaxy-tab-3-101-opeens-niet-meer-compatible-44494

Dank, vanaf mobiel werkt zoeken + kopieren niet zo praktisch 🙂
Reputatie 1
@Jimny en @matthijs1986 hartelijk dank...
Weten jullie misschien ook waarom ik wel tv online kankijken op de ene laptop en niet op de andere.
Beide zelfde windows en zelfde instellingen in chrome en silverlight enz...?
Badge +2
Weten jullie misschien ook waarom ik wel tv online kankijken op de ene laptop en niet op de andere.

Dat zou me verbazen. Qua laptops zou alles moeten werken. Heb je trouwens ADSL of Glasvezel van Telfort. Nieuwere versie van Flash/Adobe Flash Player op de ene versus de andere? Idem dito voor versie van Silverlight?
Reputatie 8
Badge +17

Dan is er iets met je silverlight aan de hand en er is een forumtopper genaamd enterprise die je daarmee verder kan helpen
Reputatie 8
Badge +19

Probleem komt vaker voor en kan veroorzaakt worden door een oud cachebestand dat achterblijft ondanks het updaten, verwijderen en/of opnieuw installeren van Silverlight.

Voer onderstaande eens uit op de laptop waar Silverlight niet op werkt.

1: Sluit alle Internet browsers af.
2: Verwijder het bestandje mspr.hds in C:\ProgramData\Microsoft\PlayReady\mspr.hds (Verborgen mappen).
3: Verwijder de map PlayReady van je PC.
4: Verwijder Silverlight.
5: Installeer Silverlight.
6: PlayReady wordt automatisch opnieuw aangemaakt.
7: Check of het bestandje mspr.hds is aangemaakt in C:\ProgramData\Microsoft\PlayReady\mspr.hds (Verborgen mappen).
8: Start je Internet browser en check of iTV Online weer goed werkt.

Lukt het hierna nog niet dan kan het nodig zijn om te checken of de laptop is voorzien van .NET framework versie 3.5 van Microsoft.
N.B. ook voor Windows XP of Windows 7 is het nodig dat .NET Framework 3.5 is geïnstalleerd, deze wordt bij XP en W7 nog aangeboden als optionele update.
Bij Windows 8 wordt .NET Framework 3.5 niet meer als optionele update aangeboden maar alleen nog versie 4.5.

Lees hiervoor deze post in dit topic.

https://forum.telfort.nl/interactieve-tv-digitenne-268/itvonline-blijft-verversen-silverlight-lijkt-niet-starten-44764/index1.html#post406156
Reputatie 1
@Enterprice Veel dank. Punten 1 t/m 8 uitgevoerd.
Bij punt 7 kwam er geen nieuw bestandje in de verborgen map mspr.hds.
Kan nu wel tv kijken 🙂
Reputatie 8
Badge +19

Bij punt 7 kwam er geen nieuw bestandje in de verborgen map mspr.hds.

Graag gedaan... ;)
Nu je iTV online weer gebruikt hebt zou er (in theorie) nu een nieuw mspr.hds bestandje in die map moeten staan.
Deze wordt aangemaakt door het programma dat Silverlight gebruikt en niet door Silverlight zelf.
Zo werkt het althans wel bij bijv. Netflix.

Zou je dat nog even willen checken en aan mij willen terugmelden zodat ik dat bevestigd krijg..?
Want als dat niet zo is dan heeft Microsoft dit blijkbaar gewijzigd en dat zou ik graag willen weten.

Bij voorbaat dank..!
Reputatie 1
Nogmaals dank!
Reputatie 8
Badge +19
Nogmaals dank!

Oke..!
Bedankt voor je snelle terugkoppeling, wordt echt op prijs gesteld.🆒

P.S. ik moet nu alleen de tekst van de uitleg hierboven een beetje aanpassen, staat daar wat onduidelijk... 😉
Zelfde hier heb een lg g3 en nu kan ik geen tv meer kijken. Apparaat niet compatibel
Reputatie 8
Badge +17
Zelfde hier heb een lg g3 en nu kan ik geen tv meer kijken. Apparaat niet compatibel

@dmmetje het beste is om een eigen nieuw topic aan te maken

@dmmetje het beste is om een eigen nieuw topic aan te maken

sorry doe ik meteen

Reageer