Al een aantal maanden dubbele abonnementskosten.

  • 12 juli 2012
  • 0 reacties
  • 1213 keer bekeken

Beste mensen,

Doordat ik vervroegd een nieuwe telefoon kon krijgen, had ik er voor gekozen al eerder een nieuw abbonement af te sluiten.
Helaas hadden ze mij in de zaak van telfort niet verteld dat ik een nieuwe SIM kaart kreeg die ik nog moest activeren voor mijn nieuwe telefoon.
Deze is dan ook binnengekomen op mijn oude adres, en nu heb ik al vanaf november dubbele abonnementskosten betaald.........
Dit is best veel geld vind ik zelf. Bij een telefoontje naar de klantenservice kreeg ik te horen dat het me eigen schuld was maar dat ik ter compensatie het bedrag van 10 euro terug kan krijgen. Ik ben al vrij lang klant bij telfort ook met televisie etc. Dan ben ik van mening dat je wel wat meer kan verwachten van ze, dit ook omdat er gewoon te zien is dat ik met één abonnement niks gedaan heb. 

Met vriendelijke groet,

Theo Walravens.

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer