beantwoord

Al 80% van mijn bundel verbruikt?

  • 17 december 2018
  • 1 reactie
  • 121 keer bekeken

Ik krijg net een sms van telfort waar in staat je heb 80% van je internet bundel verbruikt terwijl op de telfort app te zien is dat ik pas 50% berbruikt heb
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 18 december 2018, 10:07

Hoi Lisah, welkom op het Forum. Ik lees dat je al een sms hebt ontvangen dat je 80% van de bundel hebt verbruikt, dit strookt echter niet met wat je ziet in Mijn Telfort. Dat is wel apart. Je mag er wel vanuit dat de gegevens in Mijn Telfort kloppen. Deze zijn gekoppeld aan het systeem. Je mag de 80% sms al niet verzonden beschouwen. Excuses.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +12
Hoi Lisah, welkom op het Forum. Ik lees dat je al een sms hebt ontvangen dat je 80% van de bundel hebt verbruikt, dit strookt echter niet met wat je ziet in Mijn Telfort. Dat is wel apart. Je mag er wel vanuit dat de gegevens in Mijn Telfort kloppen. Deze zijn gekoppeld aan het systeem. Je mag de 80% sms al niet verzonden beschouwen. Excuses.

Reageer