Al 4 jaar klant... Wilt Telfort wel hun huidige klanten uberhaupt behouden?

• 13 juni 2012
  • 0 reacties
  • 1503 keer bekeken

Ik ben al 4 jaar klant bij Telfort en moet zeggen dat ik redelijk tevreden was over hun services (dan moet je moeite doen om mij tevreden te krijgen over een mobiel / internet provider). Nu liep 2 jaar geleden met abbonement af en kreeg ik tot mijn verbazing een prachtige aanbod voor toen het nieuwe toestel de HTC Desire. Dit aanbod was zo goed dat geen enkele provider er tegen op kon, uitstekende prijs en het heeft ervoor geleid dat ik weer 2 jaar tekende bij telfort.

Nu zijn er weer 2 jaar voorbij en dacht ik laat ik is gaan kijken wat voor fantastische aanbieding ze deze keer voor me hebben... Ik kon het niet meer mis hebben.. Niet alleen krijg ik geen goede aanbieding ( bij andere providers even duur en meer dingen zoals sneller internet voor dezelfde prijs ) maar ook gewoon geen aanbieding. Ik wil de nieuwe iphone 4s hebben en dat basis toestel kost 27 euro huur zonder extra's gekozen te hebben.. als ik via de verleng webshop kijkt.. en dan de speciale aanbiedingen voor mij persoonlijk.. dan krijg ik.. (drum geroffel) 27 euro...

Met andere woorden.. ik krijg niet eens een aanbieding.. of korting.. Dus Telfort geef me 1 Goede rede om klant bij jullie te blijven... Want voor de prijs hoef ik het niet te doen.. en dat is voor mij de reden. (Kom alsjeblieft niet aan met crap zoals 1 dag monteur want dat boeit mij niets.. dat probeerde de verkoper aan de telefoon ook al )

Ik wil gewoon klant loyaliteits beloning.. en anders zoek ik wel een andere provider.

Pasgeworde ontevrede klant,

Dennis

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer