beantwoord

Aktie abonnement met LGQ6 met powerbank

• 28 december 2017
  • 13 reacties
  • 239 keer bekeken

Jullie zullen wel denken van dat had ik moeten weten maar wist het echt niet.

Miijn abbo bij Tmobiel heb ik niet verlengd omdat ik bij Telfort abbo wilde ik had ook al 2 jaar TV
Ik heb op de webshop van Telfort een abbo met LGQ6 met gratis powerbank twv 49.99. Ik wilde niet online bestellen omdat ik heel weinig weet van mobiels en wilde graag uitleg en advies van een verkoper.
Ik wilde naar een Telfort winkel om dat ook de abbo daar geregeld wordt.
Maar er was geen Telfort winkel in Veenendaal en ben toen naar Telecombinatie gegaan hun hadden ook abbo van Telfort en de LGQ6 de verkoper heeft op de webshop van Telfort gekeken wat voor abbo en de mb enz. Hij heeft alles geregeld dus had mijn LGQ6 en de powerbank moedt ik op de webshop en een speciale pagina om de gegevens in te vullen en moest een foto van de imeinr op de doos maken en van de aankoopbon was daar een poos mee bezig ik ben daar niet goed in maar was gelukt. Op 11 november kreeg ik bevestiging van LG en dat het 6 weken kon duren dat hij thuis bezorgd zou worden. Ik kreeg 21 december een mail van LG dat ik de powerbank niet kreeg want ik had het niet gekocht bij de winkels die alleen die aktie mochten verkopen. Ik wist dat echt niet heb het nergens gelezen ook niet op de webshop van Telfort er stond wel voorwaarden van Telfort bij.
Ik heb LG een mail gestuurd en alles uitgelegd maar hielp niks ik had naar hun site moeten kijken naar de voorwaarden. Ik baalde best wel niet om de powerbank maar hoe het gegaan is. Telfort ook alles uitgelegd online wat 2 dagen duurde waar ik ook niks mee op ben geschoten of dat ze toch een oplossing hadden.
Heel veel escuses ze vonden het allebei zo lullig voor me. Telfort zei ook nog dat het heel verwarrend was met de voorwaarden maar schoven het weer naar LG. Telfort had ook op de webshop er bij moeten zetten zie ook de voorwaarden van LG.
Ik heb mijn eigen er maar bij neer gelegd maar heb wel op een klachten site en bij de consumentenbond alles op geschreven.
Ik hou op want er wordt toch niks aan gedaan. Ik wacht wel af wat de reactie zijn. Ik ben ook fout maar wist het niet Coolblue en Mediamarkt deden ook mee.
Groetjes van mij en veel sterkte als je online de klantenservis nodig heb
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 29 december 2017, 15:19

Hallo W. Klumpenaar, welkom op het forum. Dat was dan toch een beetje een tegenvaller als ik het zo lees en een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Ik kan je niet helpen aan de powerbank van LG zelf, daar wil ik direct eerlijk over zijn, maar zorg dat er iets leuks in de vorm van een tegemoetkoming je kant opkomt. Die komt je kant op in 2018, om het jaar zo goed te beginnen 🙂.
Bekijk reactie

13 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hallo W. Klumpenaar, welkom op het forum. Dat was dan toch een beetje een tegenvaller als ik het zo lees en een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Ik kan je niet helpen aan de powerbank van LG zelf, daar wil ik direct eerlijk over zijn, maar zorg dat er iets leuks in de vorm van een tegemoetkoming je kant opkomt. Die komt je kant op in 2018, om het jaar zo goed te beginnen 🙂.
Nou lees ik toevallig Cindy bovenaan ik heb de enqute eerst gedaan en moet je niet meer doen. Directie zal dit wel bedacht hebben vreselijk dat je de medewers een cijfer laat nemen.
Die klacht van de powerbank ben ik klaar mee. LG wou geen uitzondering maken voor mij. Het gaat mij niet om de powerbank maar om het principe.
Voorwaarden van LG staan er niet bij.
Ik wens jou ook een gezond en gelukkig 2018 en bedankt.
Reputatie 8
Badge +15
—foutieve post— kan verwijderd worden 🙂
—foutieve post— kan verwijderd worden :)

??????? Hoi is het voor mij bedoeld
Wil/LGQ6
—foutieve post— kan verwijderd worden :)

??????? Hoi is het voor mij bedoeld
Wil/LGQ6

Oke ik kijk even
Reputatie 6
Badge +7
Hallo W Klumpenaar, het bericht was voor jou bedoeld. Op de website van LG staan de voorwaarden voor de powerbank genoemd. Waar bedoel je precies dat de voorwaarden niet genoemd staan? Op onze website wordt verwezen naar LG voor de voorwaarden. Ik hoor het graag van je.
Het staat niet bij de webschop van Telfort bij de advertentie bv zie ook de voorwaarden van LG.

Badge +13
Nou lees ik toevallig Cindy bovenaan ik heb de enqute eerst gedaan en moet je niet meer doen. Directie zal dit wel bedacht hebben vreselijk dat je de medewers een cijfer laat nemen.

Hallo @W Klumpenaar, dank voor je reactie.

Je hebt van ons een privébericht ontvangen met de vraag of je feedback wilde geven op het contact dat je met Cindy hebt gehad op het forum. In de enquête geef je de medewerker die je te woord heeft gestaan niet een cijfer, maar de manier waarop ze je hebben geholpen.

De vraag is letterlijk: "Hoe waarschijnlijk is het dat je op basis van het contact met [medewerker] via het Telfort forum, het forum zou aanbevelen bij vrienden, familie en/of collega’s?"

Door die feedback zorgen we ervoor dat we ons werk steeds beter doen. Wat vind je daar precies vreselijk aan? 🙂
Als mijn baas aan de klanten gaat vragen of ik mijn werk goed doet is dat achter je rug om. Als zij nou toevallig een rotdag heb en niet zo goed met de klant om ging en je moet dan die mail in vullen dan krijgt ze een 5 en wordt ontslagen. De baas moet zelf kijken hoe het gaat en wat hij beter kan doen voor zijn bedrijf.
Het is hier vermoedelijk mis gegaan door Telecombinatie als tussenpersoon. In dit geval zag LG het bedrijf Telecombinatie als dealer niet Telfort waardoor er vanuit het punt van lg niet aan de voorwaarden is voldaan. Wij hebben destijds in juni ook problemen gehad met datzelfde filiaal en bij ons ging het om een eenvoudige overstap.
Badge +13
Als mijn baas aan de klanten gaat vragen of ik mijn werk goed doet is dat achter je rug om. Als zij nou toevallig een rotdag heb en niet zo goed met de klant om ging en je moet dan die mail in vullen dan krijgt ze een 5 en wordt ontslagen. De baas moet zelf kijken hoe het gaat en wat hij beter kan doen voor zijn bedrijf.
Ik snap je gedachte. Gelukkig behandelen we de scores niet als rapportcijfers en kijken we iedere week gezamenlijk naar de resultaten en de feedback. Ook halen we er een gezamenlijke score uit waar we met z'n allen aan proberen te werken.

Reageer