beantwoord

Afwijzing nummerbehoud

  • 5 december 2017
  • 2 reacties
  • 87 keer bekeken

Mijn aanvraag voor nummerbehoud is afgewezen omdat het nummer en het klantnummer niet bij elkaar horen? Wat te doen?
Ik heb inmiddels een Mobiel account en een account voor Thuis.
icon

Beste antwoord door Stephen 11 december 2017, 16:49

Nogmaals bedankt voor de gegevens! Mijn collega's van de afdeling Nummerbehoud hebben nummerbehoud voor je aangevraagd. Deze is goedgekeurd en je nummer wordt op 8 januari 2018 overgezet. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Gentiaanblauwtje, welkom op het forum! Gaat het om een zakelijke aansluiting bij een andere provider waarvan je dit nummer wilt overzetten naar je Telfort abonnement?
Om je verder van dienst te zijn ontvang ik graag onderstaande gegevens van je in een privébericht.
- Naam
- Adresgegevens
- Tijdelijk nummer
- Te behouden nummer
- Klantnummer te behouden nummer
- Einddatum contract vorige provider

Bij voorbaat dank!
Reputatie 8
Badge +16
Nogmaals bedankt voor de gegevens! Mijn collega's van de afdeling Nummerbehoud hebben nummerbehoud voor je aangevraagd. Deze is goedgekeurd en je nummer wordt op 8 januari 2018 overgezet. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet.

Reageer