beantwoord

Afspraak gemaakt wordt niet nagekomen ?

• 8 juli 2014
  • 22 reacties
  • 662 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +7
Vanavond (omstreeks 18.00 uur) heb ik naar jullie gebeld voor verlenging van 2 mobiele abbo's daar heb ik een korting toegezegd gekregen (waar ik hier verder niet over praat) Daar ik er even over moest denken heb ik iets later toch terug gebeld. En een andere medewerker aan de lijn gehad die kon die korting niet geven maar zou de betreffende medewerker mij laten terug bellen. ik zou dus terug gebeld worden door de medewerker maar deze heeft verzuimd mij terug te bellen en ik kan nu dus geen gebruik maken van die korting jammer genoeg, graag zou ik toch gebruik maken van die aanbieding hoe nu verder ?

Graag zou ik via een pm mijn gegevens willen versturen maar vraag daar eerst om want je mag maar zo geen gegevens pm men.
icon

Beste antwoord door Ingrid - Telfort 18 juli 2014, 11:50

@cobus,

Ik ben er voor je achteraan gegaan en heb gezorgd dat er vandaag nog contact wordt gelegd met jou.

Ingrid
Bekijk reactie

22 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Zojuist heb ik nog eens contact gehad mat een van u medewerkers en nu kan zij mijn niet die korting geven ik zeg tegen haar luister dan het gesprek van gisteren af dan weet u dat ik gelijk heb maar dat kon ze niet doen.

Ik heb van jullie in totaal 4 mobiele abbo,s (wel op 2 verschillende adressen namelijk 1 thuis en 1 zakelijk adres) 2x een internet ook op beide adressen dus vindt ik dat de toegezegde korting wel zou moeten krijgen zeker omdat deze juist is toegezegd

Graag een antwoord.
Reputatie 3
@cobus,

Ik kijk dit graag voor je na. Kun je jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres sturen via een privébericht?

Ingrid
Reputatie 6
Badge +7
Je hebt een PB
Reputatie 3
Bedankt voor jouw aanvullende gegevens, cobus.

Ik heb deze doorgezet. Zodra er meer informatie is, verneem je dat van mij.

Ingrid
Reputatie 6
Badge +7
Ben niet gebeld vandaag?
Badge
@cobus,

Ingrid heeft aangegeven dat ze het voor jou heeft doorgezet en dat ze jou informeert zodra ze meer weet. Ik wil je vragen om dit nog even af te wachten.

Laïla
Reputatie 6
Badge +7
Ok bedankt voor de reactie ik ging er van uit dat ik gebeld zou worden daarom die vraag.
Reputatie 6
Badge +7
Het is nu een week geleden maar heb verder niks meer gehoord wordt er nog op genoemd nummer gebeld of hoe verder ?
Badge +2
Lijkt me dat Ingrid nog een keer iemand aan het jasje moet trekken.
Reputatie 6
Badge +7
Idd want dit duurt wel lang moet ik zeggen.
Reputatie 3
@cobus,

Ik ben er voor je achteraan gegaan en heb gezorgd dat er vandaag nog contact wordt gelegd met jou.

Ingrid
Reputatie 6
Badge +7
Mooi dank je wel :8
Badge +2
Mooi dank je wel :8

Gelukt?
Reputatie 6
Badge +7
Nee nog steeds niet ! ze bellen mij gewoon niet terug, als ik zelf bel krijg ik iedere keer hetzelfde te horen dat hij of zij dat niet kan/kunnen omdat ze een potje hebben waar ze kortingen uit kunnen geven, begin zo langzamerhand wel erg geiriteerd te raken moet ik zeggen. Als je Henk wat vraagt hier op het forum wordt alles netjes opgelost. Maar de mensen wie voor het mobiel forum moeten zorgen werkt dat niet zo jammer genoeg. Ze kunnen alles nagaan ik heb ze zelfs gemeld (meerdere keren) dat ze dan het bandje maar terug moeten luisteren maar alles wordt in de wind geslagen en dus afgekapt.

Jammer genoeg krijg ik hier een erg vervelend gevoel over tov Telfort wie altijd bij mij erg hoog zat en zeker dit forum.
Badge +2
Anonieme nummers staan niet geblokkeerd bij je/neem je op? Telfort belt namelijk altijd anoniem... Misschien kunnen jij en Ingrid nogmaals een poging wagen, zo moeilijk kan iemand terugbellen niet zijn.
Reputatie 6
Badge +7
Dat klopt en weet ik ik heb al verschillende keren mijn tel nummer gegeven ze hebben eenmaal naar het nummer gebeld waar het over gaat maar die is dus van mijn dochter (staat op mijn naam) maar niet naar mijn eigen nummer wie ik meerdere keren heb doorgeven.
Reputatie 3
@cobus,

Ik heb jouw klacht direct weer doorgezet. Heel vervelend dat het allemaal zo verloopt. Ik bied je hiervoor graag mijn oprechte excuses aan. Ik zorg er graag voor dat er zo snel mogelijk een oplossing gevonden wordt.

Ingrid
Reputatie 6
Badge +7
Heb weer niks gehoord terwijl het alweer 20.10 uur is
Reputatie 6
Badge +7
Sorry ik bedoel uiteraard 19.10uur
Reputatie 6
Badge +7
Tot gisteren 21.00 uur dus weer geen contact gezocht met mij erg jammer dit.
Reputatie 6
Badge +7
Yes ze hebben mij terug gebeld en het is nu naar alle tevredenheid opgelost super :8

Aan zowel Ingrid Telfort en Henk Telfort bedankt voor alle moeite.
Reputatie 3
@cobus,

Wat fijn dat het eindelijk gelukt is! 🙂 Heel graag gedaan.

Ingrid

Reageer