beantwoord

Afleverafspraak maken voor toestel

  • 21 januari 2019
  • 1 reactie
  • 85 keer bekeken

Geachte telfort

Ik heb gisteren bij jullie een abbonoment afgesloten met nummer behoud
Ik heb alle emails ontvangen aanvraag goedkeuring van mijn oude provider is opzeg datum 25 Jan en van jullie een mail voor 25 Jan start nieuwe abbonoment
Alleen nu kan het bezorg moment van de telefoon niet geplaats krijgen

Hoop dat jullie iets voor me kunnen doen

Groetjes Marc



Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 22 januari 2019, 11:57

Welkom op het Telfort forum @Marc1979, goed dat je ons gevonden hebt. Ik kan me voorstellen dat je je telefoon wilt ontvangen. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat je op de 21 nog een bericht hebt gekregen over het maken van een bezorgafspraak en een bevestiging voor morgen. Ik ga er vanuit dat het daarmee goed komt, laat je me weten of je het toestel dan ontvangen hebt?
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Welkom op het Telfort forum @Marc1979, goed dat je ons gevonden hebt. Ik kan me voorstellen dat je je telefoon wilt ontvangen. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat je op de 21 nog een bericht hebt gekregen over het maken van een bezorgafspraak en een bevestiging voor morgen. Ik ga er vanuit dat het daarmee goed komt, laat je me weten of je het toestel dan ontvangen hebt?

Reageer