beantwoord

Afkopen Toestelbundel

• 19 september 2016
  • 4 reacties
  • 1228 keer bekeken

Ik heb op dit moment nog een contract lopen voor 7 maanden. Hierbij zit een toestelbundel van €4 per maand. Is er een mogelijkheid om deze toestelbundel in 1 keer af te kopen, waarna het abonnement dus een sim-only wordt, waarna deze kan worden omgezet in een nieuw abonnement met toestel?

Ik vraag dit omdat mijn huidige toestel stuk is gegaan en ik geen geld heb om direct een nieuw toestel aan te schaffen.

Alvast bedankt voor de reactie.
icon

Beste antwoord door Stephen 21 september 2016, 16:28

Hallo Wilfredjeuh, welkom op het forum! Helaas is die optie inderdaad niet mogelijk zoals Matthijs heeft aangegeven. Je kan gewoon (vanaf 6 maanden voor einde van je abonnement) verlengen met toestel. Wij zijn inderdaad op de hoogte van de melding in Mijn Telfort dat dit 3 maanden van tevoren is. Excuses voor de onduidelijkheid.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Badge +2
Nee, die optie is er niet. Je kan wel het volledige contract afkopen. Het alternatief is nog een maand wachten, 6 maanden voor einde contract kan je verlengen.
Volgens de gegevens in mijn telfort kan dat pas binnen 3 maanden.. Staan wat tegenstrijdige gegevens op de website.. Daarom dacht ik dat het misschien op deze manier wel zou kunnen.. Het gaat slechts om €28,- normaliter..
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Wilfredjeuh, welkom op het forum! Helaas is die optie inderdaad niet mogelijk zoals Matthijs heeft aangegeven. Je kan gewoon (vanaf 6 maanden voor einde van je abonnement) verlengen met toestel. Wij zijn inderdaad op de hoogte van de melding in Mijn Telfort dat dit 3 maanden van tevoren is. Excuses voor de onduidelijkheid.

En nu ineens 4 maanden?? Dus dat wordt niet 18 november maar 18 januari.. Kan dit zomaar onaangekondigd?