beantwoord

Afkopen mobiel abonnement

• 28 november 2019
  • 4 reacties
  • 109 keer bekeken

Hoi,

Ik heb vanaf 3 november al meerdere malen telefonisch een verzoek gedaan tot afkopen van mijn mobiele simonly abonnement. Iedere keer wordt er door iemand van de klantenservice doorgegeven dat er binnen een of twee werkdagen contact wordt opgenomen, Ik zou een afbetaalvoorstel krijgen… Helaas heb ik tot op de dag van vandaag niets gehoord.

Graag wil ik wel de optie tot nummerbehoud zodat mijn nieuwe provider mijn nummer alsnog over kan zetten.

Helaas ben ik de eerste 3 keer niet goed geholpen door de telefonische klantenservice, namelijk geen ander abonnement aangeboden (ik wilde graag een toestel erbij). Hierdoor de keuze gemaakt om over te stappen. Dat bovenstaande een mogelijkheid was, kreeg ik pas deze week te horen.  

Ik kreeg ook deze week van dezelfde medewerkster te horen dat ze het ging uitzoeken, en dat ik dezelfde dag nog werd teruggebeld.. Ook dit is niet gebeurd.

Ik probeer het dus maar via deze weg, mogelijk dat mijn vraag dan wel serieus wordt genomen? Heeft iemand anders een tip hoe ik vroegtijdig los kom van Telfort met nummerbehoud?

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 29 november 2019, 20:08

Hoi @irislalala, ik zie dat je inmiddels nog contact hebt gehad met de telefonische collega's en dat daarbij wel een afkoopvoorstel naar je was gestuurd. In eerste instantie klopte die niet en daarna zou er nog een nieuwe gestuurd worden. Of dat ook is gelukt kan ik niet zien, heb je die nog ontvangen en is het daarmee allemaal duidelijk geworden?

Bekijk reactie

4 reacties

Hallo @irislalala , als je overstapt naar een andere provider met nummer behoud regelt die nieuwe provider de opzegging bij Telfort.

Als je nog binnen je contract zit bij Telfort krijg je van Telfort een eindafrekening over de nog niet-verstreken termijnen die je in éęn keer met Telfort af moet rekenen.

Bedankt voor je reactie.
Dat heb ik geprobeerd bij Vodafone maar is dus helaas niet het geval. Ik moest eerst zorgen dat Telfort mijn contract beëindigde… En dat gaat dus niet als er geen vervolgstappen worden genomen, er worden beloftes gedaan en niet nagekomen. 
Het enige wat ik vraag is een afbetaal-voorstel... 

Hallo @irislalala dan kun je het snelste even bellen, 0900 9596, Twitteren of Facebooken.

Succes.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @irislalala, ik zie dat je inmiddels nog contact hebt gehad met de telefonische collega's en dat daarbij wel een afkoopvoorstel naar je was gestuurd. In eerste instantie klopte die niet en daarna zou er nog een nieuwe gestuurd worden. Of dat ook is gelukt kan ik niet zien, heb je die nog ontvangen en is het daarmee allemaal duidelijk geworden?

Reageer