Afkopen laatste maand contract?

• 27 maart 2012
  • 2 reacties
  • 2880 keer bekeken

Beste webcare/telfort,

Aangezien ons contract bijna afloopt (16-04 en 20-04) hebben we gekeken of we bij telfort willen verlengen, maar we zijn uiteindelijk bij vodafone uitgekomen omdat het voor ons de beste combinatie was. Vooral het feit dat wij daar een abonnement kunnen afsluiten waarbij we in het buitenland binnen de bundel kunnen bellen en internetten is van doorslag geweest.
Mijn vrouw, kind en ik vertrekken eind volgende maand voor een redelijk lange tijd naar portugal voor een noodzakelijk operatie van ons kind. Probleem is dat we voor die tijd de nummerbehoud + opzegtermijn niet meer geregeld kunnen krijgen. Ik heb hierover vele malen contact gehad met vodafone maar zij kunnen niet alle problemen oplossen voor ons.
De vraag is of het mogelijk is dat wij (vrouw en ik) ons contract kunnen afkopen zodat op het moment van nummerbehoudaanvraag dit direct geregeld kan worden en dat het nummer direct overgezet kan worden naar Vodafone?

2 reacties

Badge +7
Ik heb uw verzoek doorgezet naar de betreffende afdeling. Er wordt binnen 24 uur contact met u opgenomen.

Laïla
Ik heb zojuist tel contact gehad met telfort en ik ben zeer netjes geholpen, mijn complimenten!
Nu hopen dat alles aan de Vodafone kant goed verloopt, dan komt alles wat dat betreft helemaal goed.

Mvg

Reageer