Afkopen abonnement, kosten & nummerbehoud?

• 31 januari 2014
  • 2 reacties
  • 1451 keer bekeken

Badge
Heb nu flinke research gedaan over het afkopen van een mobiel abonnement. Omdat ik een slechte leasetelefoon heb en de kosten van reparatie altijd voor mijn rekening zijn en ik pas in aanmerking voor nieuw toestel kom na 3 reparaties in 1 maand, ben ik hoogswaarschijnlijk goedkoper uit door gewoon mijn abonnement af te kopen. Sowieso ben ik hier voor, want dit is waardeloos.

Om even uit frustratie niet af te dwalen. Ik weet nu dat dit schriftelijk moet en een heel gedoe is. Maar wat ik niet weet is, wat de kosten zijn en of nummerbehoud in een situatie als deze mogelijk is.

Tot slot vind ik het jammer tot deze beslissing te zijn gekomen. Ik ben altijd zeer tevreden over Telfort geweest, het schijnt alleen niet meer te zijn wat het is geweest...

2 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Jammer om te lezen dat je er zo'n nare bijsmaak van hebt over gehouden.

Als je een afkoop van het abonnement wil doen dan dien je dit aan te vragen. Je ontvangt dan een afkoopvoorstel met daarin de afkoopsom. Vervolgens dien je hier mee akkoord te gaan en de brief ondertekend terug te sturen.
In de brief staat ook of je het 06-nummer mee wilt nemen naar een andere provider. Je kunt het 06-nummer dus meenemen.

Het verzoek kan je indienen via de klantenservice of je kunt wachten tot een webcare medewerker je topic oppakt.

Ps, wist je dat je bij Telfort tegenwoordig 6 maanden voor einddatum een verlenging kan aanvragen? 😉
Badge
@kenbeimer,

Ik kan mij goed voorstellen dat je niet blij bent met de situatie, mijn oprechte excuses voor het ervaren ongemak. Graag laat ik voor jou uitzoeken of er nog een oplossing is. Kun je in een privébericht jouw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en e-mailadres aan mij kenbaar maken?

Laïla

Reageer