beantwoord

Afgesloten ondanks betaalafspraak

• 1 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 125 keer bekeken

Reputatie 1
Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld. Dit krijg ik sinds vandaag 1 augustus te horen wanneer ik wil bellen. Ik heb Telfort klantenservice 3 dagen geleden gebeld over een betaalafspraak. Ze waren van mijn betalingsproblemen op de hoogte en hebben mij desondanks afgesloten.

Graar kom ik in contact met Telfort via email hierover.

Admin: Titel van je topic aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 5 augustus 2019, 14:08

@Apenheul dankjewel voor de gegevens die je me in een privébericht toestuurde. Ik heb je gegevens gevonden en meteen nagekeken wat de reden van de blokkade is.

Je vertelde al dat je onlangs een betaalafspraak gemaakt had, dat zie ik ook staan. Een voorwaarde van een betaalafspraak is dat alle andere incasso's moeten kunnen worden gedaan, anders vervalt de betaalafspraak. Doordat een incasso gestorneerd is, rond hetzelfde moment dat je de afspraak maakte, is de betaalafspraak vervallen.

Zo gauw het volledige openstaande bedrag is betaald, wordt je zo snel mogelijk weer aangesloten. Ik zou je graag andere alternatieven geven, maar dit is de enige optie die er is. De snelste manier is door te betalen van iDeal, meestal werkt je verbinding dan al weer binnen 4 uur. Ik heb voor de zekerheid een iDeal link voor je aangevraagd, waarmee je de betaling kan doen. Als je vragen hebt, laat het dan gerust weten.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Hoi @Apenheul, niet fijn dat je afgesloten bent, ondanks dat je al contact gehad hebt en een betaalafspraak had gemaakt. Ik kijk graag voor je na wat er is gebeurd.

Het gaat om je mobiele abonnement, toch? Als ik zoek op het mobiele nummer dat in je profiel staat, kan ik gek genoeg niets vinden. Kan je voor mij het betreffende mobiele nummer, naam waar het contract op staat, klantnummer en laatste 3 cijfers van je IBAN rekeningnummer invullen? Als je ze invult bij 'Extra informatie', zijn ze alleen zichtbaar voor jou en voor mij. Dan kan ik je gegevens opzoeken en het voor je nakijken. Laat je weten wanneer je ze hebt ingevuld?
Reputatie 8
Badge +9
@Apenheul dankjewel voor de gegevens die je me in een privébericht toestuurde. Ik heb je gegevens gevonden en meteen nagekeken wat de reden van de blokkade is.

Je vertelde al dat je onlangs een betaalafspraak gemaakt had, dat zie ik ook staan. Een voorwaarde van een betaalafspraak is dat alle andere incasso's moeten kunnen worden gedaan, anders vervalt de betaalafspraak. Doordat een incasso gestorneerd is, rond hetzelfde moment dat je de afspraak maakte, is de betaalafspraak vervallen.

Zo gauw het volledige openstaande bedrag is betaald, wordt je zo snel mogelijk weer aangesloten. Ik zou je graag andere alternatieven geven, maar dit is de enige optie die er is. De snelste manier is door te betalen van iDeal, meestal werkt je verbinding dan al weer binnen 4 uur. Ik heb voor de zekerheid een iDeal link voor je aangevraagd, waarmee je de betaling kan doen. Als je vragen hebt, laat het dan gerust weten.

Reageer