beantwoord

Afgesloten

• 10 september 2019
  • 2 reacties
  • 84 keer bekeken

goede dag adress **********

ik ben af gesloten wil graag in contact komen maar lukjt mijn niet geen telefoon ik heb internet van u en er scheint iets te zijn met betalingen ik kan mijn imail niet meer in wat nu kunnen jullie mijkn aan sluiten ik zal de reking betal;en ik wist dit niet ik betaal altijd netjes ik hoop iok zo weer aan gesloten ben

Admin: gegevens verwijderd uit berict i.v.m. privacy en reactie afgesplitst naar eigen topic
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 10 september 2019, 18:38

Hoi @piet234, wat rot dat je bent afgesloten. Ik snap dat je graag zo snel mogelijk weer aangesloten wilt worden, ik help je graag op weg.

Met de gegevens die in je profiel staan kan ik gek genoeg geen Telfort abonnement vinden. Om wat voor abonnement gaat het, dat nu afgesloten is? Gaat het om een abonnement voor thuis of juist een mobiel abonnement? En kan je voor me nakijken of het adres en mobiele nummer die in je forumprofiel staan kloppen, en waar nodig aanpassen? Dan help ik je graag verder.
Bekijk reactie

2 reacties

Hallo @piet234 als je niet (meer) kunt bellen kun je voor een snel antwoord ook twitteren of facebooken.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @piet234, wat rot dat je bent afgesloten. Ik snap dat je graag zo snel mogelijk weer aangesloten wilt worden, ik help je graag op weg.

Met de gegevens die in je profiel staan kan ik gek genoeg geen Telfort abonnement vinden. Om wat voor abonnement gaat het, dat nu afgesloten is? Gaat het om een abonnement voor thuis of juist een mobiel abonnement? En kan je voor me nakijken of het adres en mobiele nummer die in je forumprofiel staan kloppen, en waar nodig aanpassen? Dan help ik je graag verder.

Reageer