beantwoord

Afgesloten

• 12 februari 2019
  • 1 reactie
  • 125 keer bekeken

Beste medewerker,

Helaas kwam ik erachter dat mijn mobile nummer is afgesloten na het vergeten te betalen van een openstaande rekening.
De dag dat ik de laatste herinnering kreeg heb ik een ongeluk gehad, zodoende dat het mij dan ook helemaal ontgaan is om de rekening te betalen. Suf! Zeer zeker, maar ook erg menselijk.
Nu heb ik de rekening betaald, en vroeg ik mij af wanneer mijn mobielenummer weer wordt opengesteld.
Graag hoor ik van u, bellen was sneller maar dat gaat natuurlijk niet 😛.
Groetjes, Angelique
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 13 februari 2019, 08:30

Hoi Angelique_crystalss, welkom bij ons op het Forum. Je geeft aan dat je vergeten bent jouw rekening te betalen. Gezien de situatie is dat niet zo gek. Ik hoop dat het goed met je gaat.

Nu geef je aan betaald te hebben, dat zie ik ook terug. Volgens mijn gegevens is de aansluiting weer actief. Als het nog niet werkt, dan wil ik je aanraden het toestel even uit en weer aan te zetten, dan gaat deze weer werken.

Mocht je zo nog andere vragen hebben, dan horen wij dat graag.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Hoi Angelique_crystalss, welkom bij ons op het Forum. Je geeft aan dat je vergeten bent jouw rekening te betalen. Gezien de situatie is dat niet zo gek. Ik hoop dat het goed met je gaat.

Nu geef je aan betaald te hebben, dat zie ik ook terug. Volgens mijn gegevens is de aansluiting weer actief. Als het nog niet werkt, dan wil ik je aanraden het toestel even uit en weer aan te zetten, dan gaat deze weer werken.

Mocht je zo nog andere vragen hebben, dan horen wij dat graag.

Reageer