beantwoord

Afbetalen van mobiele telefoon wordt afgewezen

• 18 januari 2020
  • 9 reacties
  • 299 keer bekeken

Kan iemand mij helpen want mijn verzoek is afgewezen en ik heb geen idee waarom?

Admin: titel aangepast i.v.m. volledigheid

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 21 januari 2020, 09:20

Hallo @mgbeier, goed dat je het aangeeft dat het niet lukt! Ik ben net als Galdor benieuwd of er ook een reden bij de afwijzing stond, mogelijk kan dat ons een hint geven van de reden. 
Als daar niets bij stond, kan je jouw forumprofiel aanvullen zodat de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder, het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Extra informatie”) er staan? Als je daarna hieronder een reactie plaatst kan ik met je meekijken.

Bekijk reactie

9 reacties

Hallo, ik heb nog een heel klein bedragjenopenstaan voor voor mijn toestel. Ik moet dit om bepaalde redenen zsm aflossen. Ik heb op de site van kpn zoals beschreven alles ingevuld maar heb net een mailtje gehad dat het afgewezen is en ik zou niet weten waarom! Hopelijk kunnen jullie mij zsm helpen hiermee?

Admin: reactie uit ander topic samengevoegd met je eigen topic

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @mgbeier , moet je dan niet op de site van Telfort zijn als Telfort-klant?

Hallo @mgbeier , moet je dan niet op de site van Telfort zijn als Telfort-klant?

Nee je wordt vanaf de Telfort pagina doorgeleid naar een KPN pagina wat op de Telfort pagina staat is dat een abonnement na 1 mei 2017 moet zijn afgesloten. Verder weinig eisen mogelijk een andere openstaande factuur of een type fout ergens.

@mgbeier er is geen reden van afwijzing genoemd?

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @mgbeier, goed dat je het aangeeft dat het niet lukt! Ik ben net als Galdor benieuwd of er ook een reden bij de afwijzing stond, mogelijk kan dat ons een hint geven van de reden. 
Als daar niets bij stond, kan je jouw forumprofiel aanvullen zodat de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder, het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Extra informatie”) er staan? Als je daarna hieronder een reactie plaatst kan ik met je meekijken.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @mgbeier, we hebben nog geen reactie van je gezien. Is het afbetalen inmiddels via een andere weg gelukt? Als dat niet zo is en we nog iets voor je kunnen doen horen we het graag van je.

Als het goed is is het na veel heen en weer gebel gelukt! In mijn staat het toestelkrediet er nog wel dus zou jij het ff kunnen nakijken of het goed is doorgekomen?

Reputatie 8
Badge +11

Ik kan voor je kijken wat ik daarover kan zien. Daarvoor heb ik de gevraagde gegevens nog wel nodig, anders kan ik jouw abonnement niet vinden. Zou je dat aan je profiel kunnen toevoegen?

Heb ik nu gedaan!

Reputatie 8
Badge +11

Het 06-nummer wat je op je profiel hebt staan is 11 cijfers, daardoor kan ik deze niet terugvinden in de systemen. Zou je die kunnen aanpassen en ook de naam van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN nog kunnen toevoegen? Als ik dat heb kan ik kijken wat ik kan zien over deze betaling. Afgelopen weekend zijn de Telfort mobiel abonnementen overgezet naar KPN, daardoor kan ik mogelijk niet alles meer inzien. Als ik de volledige gegevens heb ga ik kijken wat voor je zien. Ik hoor het graag van je als je ze hebt toegevoegd.

Reageer