beantwoord

Activeringscode voor simkaart

• 25 september 2018
  • 5 reacties
  • 269 keer bekeken

Helaas heb ik nog een activatie code ontvangen voor mijn nieuwe Sim kaart. Hoe kan ik deze opvragen? Via de website schijnt dit niet te lukken...

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 28 september 2018, 13:56

Hallo Jolinde, welkom op het Telfort forum 🙂 Als je al klant bent heb je inderdaad geen code nodig om de SIM-kaart te activeren. Is het met de tips van nelly jacoba gelukt?
Ik heb met de gegevens in je profiel gekeken of ik het abonnement kon vinden en kon zien of het activeren gelukt was, maar met die gegevens kon ik geen abonnement vinden.
Ik hoor het graag van je!
Bekijk reactie

5 reacties

Ben je een bestaande klant, dan heb je geen code nodig.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/simkaart-activeren-7.htm

En in de winkels doen ze het waar je bij staat.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Jolinde, welkom op het Telfort forum 🙂 Als je al klant bent heb je inderdaad geen code nodig om de SIM-kaart te activeren. Is het met de tips van nelly jacoba gelukt?
Ik heb met de gegevens in je profiel gekeken of ik het abonnement kon vinden en kon zien of het activeren gelukt was, maar met die gegevens kon ik geen abonnement vinden.
Ik hoor het graag van je!
Bedankt Nelly en Jasper! Het zit zo; als ik wil proberen mijn nieuwe Sim te activeren krijg ik geen sms code als ik een nieuw account aan maak. Ik denk namelijk dat ik deze niet eerder aan heb gemaakt. Wachten op een sms code doe ik nu een paar keer maar helaas geen bericht.. ik heb dus nog niet kunnen inloggen en nog niet kunnen activeren. Kun jij me helpen Jasper?
Reputatie 8
Badge +11
Dat maakt het lastig inderdaad. Met de gegevens op je profiel kan ik het abonnement ook nog niet vinden, zou je die gegevens na kunnen kijken of ze kloppen?
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Jolinde, ik heb nog geen reactie van je gezien. Is het activeren al gelukt of kan ik nog iets voor je doen?

Reageer