beantwoord

activeren van simkaart waar oude nog in het systeem staat

• 21 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 112 keer bekeken

Het activeren van de nieuwe simkaart lukt niet. Ik heb mijn abonnement van sim only naar een 2jaars met toestel verlengd en nu kreeg ik een nieuwe simkaart opgestuurd. Die moet via mijntelfort gactiveerd worden. Dit gaat alleen niet omdat de eerste 6 cijfers van mijn oude simkaart al ingevuld staan en die zijn niet te verwijderen. Hierdoor kan ik mijn nieuwe sim kaart niet invoeren.
icon

Beste antwoord door Koffiemok 22 oktober 2017, 19:36

@marcogroffen Je bedoelt de 893126? Dat is de prefix bij Telfort. Alle Telfort simkaarten beginnen met deze 6 cijfers.
Gewoon de 13 cijfers van de nieuwe simkaart invullen (krijg je een foutmelding dan gewoon door typen) en op activeren klikken. Daarna je toestel met de nieuwe simkaart minimaal een half uurtje uitzetten. 🙂
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Hoi Marco, welkom op het forum. Lukt het met de uitleg van Koffiemok? Vaak zit het probleem 'm in de prefix. Laat je het weten? Als het niet lukt op de manier zoals Koffiemok beschrijft, dan zoeken we verder 🙂.
Reputatie 8
Badge +15
@marcogroffen Je bedoelt de 893126? Dat is de prefix bij Telfort. Alle Telfort simkaarten beginnen met deze 6 cijfers.
Gewoon de 13 cijfers van de nieuwe simkaart invullen (krijg je een foutmelding dan gewoon door typen) en op activeren klikken. Daarna je toestel met de nieuwe simkaart minimaal een half uurtje uitzetten. 🙂

Reageer